Billeder Hasse -fra 470 g til 4300 g :) et minde om mirakler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

LotteN

Hold da op hvor er han lille og en kæmpe mirakel må man sige - han er utrolig viljestærk, sådan som han har kæmpe sig igennem 16 ugers fortidlig født.

Hvor er det dejlgit og se det ogs kan lade sig gøre..
og så dejlig han da bare er. kan godt forstå hvis det har været en hård kamp.

en masse  får I lige med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

signe.

Jarnsaxa skriver:

Årh hvor sindssygt, hvor er det vildt, ej... uge 24???? Det må da være landsrekord? Tusind gange tillykke, det er da en dejlig lille fighter, I har fået jer. Hold kæft hvor er han også bare mega sød. Er da bare rigtig glad for at høre, at I har haft sådan en god udvikling

de sagde på skejby han var den næstmindste _ i hvert fald som de havde hørt om

Anmeld

12. november 2010

signe.

vil bare sige tak til alle jer, jeg ikke har nået at skrive direkte tilbage til   tusind tak for omtanken, og at i sender mig og min lille familie så mange dejlige tanker og knus, det varmer virkelig kan I tro der skal nok komme flere billeder af Hasse herinde, når jeg lige får tid.

ellers kan jeg sige at Ude og Hjemme kommer på mandag med en journalist og en forograf, som vil dække vores historie. så hvis nogen er interesserede kan jeg skrive datoen for hvornår artiklen kommer i bladet (når jeg selv ved det selvfølgelig hehe)

Anmeld

12. november 2010

LRJ

Mor-til-Hasse skriver:

vil bare sige tak til alle jer, jeg ikke har nået at skrive direkte tilbage til   tusind tak for omtanken, og at i sender mig og min lille familie så mange dejlige tanker og knus, det varmer virkelig kan I tro der skal nok komme flere billeder af Hasse herinde, når jeg lige får tid.

ellers kan jeg sige at Ude og Hjemme kommer på mandag med en journalist og en forograf, som vil dække vores historie. så hvis nogen er interesserede kan jeg skrive datoen for hvornår artiklen kommer i bladet (når jeg selv ved det selvfølgelig hehe)

Er meget interesseret i at vide hvornår artiklen kommer !

Anmeld

12. november 2010

signe.

Lone H. skriver:

Er meget interesseret i at vide hvornår artiklen kommer !

det skal jeg sørge for at huske på så

Anmeld

12. november 2010

mamalicious

Mor-til-Hasse skriver:

Lidt billeder fra de forskellige hospitaler af Hasse (skejby, Odense og aalborg) og det sidste billede er så taget herhjemme

Oooh gud det ramte !!!

Blev liiiige sendt 11 år tilbage i tiden, til da vandet gik i graviditetsuge 23 + i min første graviditet. Det var MEGET tæt på, at vi også sad med et LILLE mirakel.

Vi døbte ham Victor = Sejr / Vinder......

Tillykke med jeres lille mirakel

Anmeld

1. december 2010

Frk. Himmelblå

Fandt lige din tråd i fbm. ny tråd, om at mirakel-Hasse er i Ude og Hjemme...

Og: Wow! Hvor er det en fantastisk lykkelig historie med ham. 

Bliver helt rørt. Sådan en smuk lille dreng, som har mødt livet som en kæmpe udfordring fra dag 1. Hvor er det dejligt og livsbekræftende at den lille ven har klaret sig så godt. 

Og GODT KÆMPET af forældrene . Det må have været så hårdt.

Anmeld

1. december 2010

signe.

SeptemberBaby skriver:

Fandt lige din tråd i fbm. ny tråd, om at mirakel-Hasse er i Ude og Hjemme...

Og: Wow! Hvor er det en fantastisk lykkelig historie med ham. 

Bliver helt rørt. Sådan en smuk lille dreng, som har mødt livet som en kæmpe udfordring fra dag 1. Hvor er det dejligt og livsbekræftende at den lille ven har klaret sig så godt. 

Og GODT KÆMPET af forældrene . Det må have været så hårdt.

tusind tusind tak for den søde besked... ja det har været rigtig hårdt, men han har vist os fra starten at han ville livet, så det er hans skyld at vi har kunne finde kræfterne til aty kæmpe...

Anmeld

1. december 2010

Mai-pigen

Wauw, sikke et mirakel.... Hvor er han dejlig!!!

Anmeld

1. december 2010

Hasselnødden

Mor-til-Hasse skriver:

tusind tusind tak for den søde besked... ja det har været rigtig hårdt, men han har vist os fra starten at han ville livet, så det er hans skyld at vi har kunne finde kræfterne til aty kæmpe...

Fantastisk, intet mindre! Hvor er han da bare dejlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.