Billeder Hasse -fra 470 g til 4300 g :) et minde om mirakler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Ryberg

Hvor er jeg solgt.... hvor er han dog dejlig... både da han var helt lille og som stor...

Lasse blev også taget ved aks pga. svangerskabsforgiftning, så din historie kom lidt tæt på mig... dog kom han ud i uge 37+4 så det kan ikke sammenlignes...

fantastisk at der stadig kan ske mirakler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

FruEllingsen

Hold da op et lille vidunder  hvor er han da dejlig, og hvor er det godt at se at han vokser sig så stor

Hvor var han bare lille. jeg synes selv Marcus var MIKRO da han blev født, men han vejede alligevel 1 kg mere.

Hvor er det bare dejligt for jer at han klarer sig så godt igennem det, og indtil videre er uden men.

HAN ER JO BARE ET MIRAKEL...

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

hold da op nogle fantastisk billeder. bliver helt rørt.

Anmeld

12. november 2010

MIWULA

Hold da op han var lille og fin og nu stor og fin uden nogle tegn på noget. Flot. :-D Puha hvis det var vores lille dreng skulle han ha været født nu. jeg er i uge 25. Dejligt og se at det kan gå så godt. Fin lille fyr.

Anmeld

12. november 2010

Minipigen

hvor stor var han og hvor meget vejede han ?

han er godt nok en fin lille dreng...

Anmeld

12. november 2010

saxa

Århh.. Bliver helt rørt.. Han er da et lille mirakel!!  Det må man sige er en gut med mod på livet - hvor er han lækker!!

Anmeld

12. november 2010

LISBETH:-)

Jeg fik en klump i halsen, men guuuud hvor er han dog bare det kæreste. Og hvilket mirakel!!!!!!

Anmeld

12. november 2010

mortilnoahogmelina

Nøj en lille en må man sige . 

men hvor er han dog bare kær , han ahr virkelig formået at komme stærkt igen kan jeg se . 

Hvordan kan det være han kom såååå tidligt ?? Ved man det ?

Anmeld

12. november 2010

Christina.78

Lækker trold...

dejligt med mirakler, der ender godt.. 

(har selv været der med Emma på 648 g   som endte knap så godt )

Og lækker der er han!!

Anmeld

12. november 2010

Jarnsaxa

Årh hvor sindssygt, hvor er det vildt, ej... uge 24???? Det må da være landsrekord? Tusind gange tillykke, det er da en dejlig lille fighter, I har fået jer. Hold kæft hvor er han også bare mega sød. Er da bare rigtig glad for at høre, at I har haft sådan en god udvikling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.