[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f]
[rød][f]1000 1000 tak for alle jeres svar, det var lige det jeg havde brug for at læse.. (L) I er bare så søde...[/f][/rød]
Jeg skal nok give et resume af samtalene med lægen engang når jeg har været til det på tirsdag, eller måske først onsdag:$
Efter jeg fik konstateret kræft fik jeg en helt anden indstilling til hvad kvalitetstid er.. Det lyder nok underligt og det er svært at forklare, men jeg takker hver morgen for at jeg er her og har Mikkel, min familie, mine venner, jer, Kasper ja alle omkring mig... Det må jeg indrømme at det gjorde jeg ikke så meget før, da tog jeg det som en selvfølge at tingene er som de er..
Ja, jeg skal se Mikkel vokse op, jeg skal giftes engang, jeg har besluttet mig for at overleve denne kamp.. Det lyder nok lidt dumt, men lægen sagde også at det var vigtigt at man selv troede på det - at man nok skal komme over det..
Endnu engang 1000 tak for jeres ord og støtte.. (L) [k]Og husk at undersøge jer selv tøser;)... Selv den mindste knude kan være farlig[/k]:'(
Knus fra Camilla. som er lidt depri lige i tiden :([/citat]
Hej søde Camilla...
Sender dig alle mine tanker om alt lykke fremover...
Og ja som du skriver, så har man det med og tage ting for givet før der en grund til ikke at gøre det... Det sætter virkelig tankerne igang...
Jeg når nok ikke at læse din update, da jeg rejser Tirsdag nat, men jeg ønsker dig alt held og lykke...
100.000.000.000.000.000.000 (H) fra Beck (H)[/citat]
1000 tak for dine ord... :) Og rigtig god ferie til dig ;)
Anmeld