Brystkræft igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2008

MorCamilla

Hejsa Til jer alle sammen...

Jeg vil bare lige komme med en lille update her fra, som lovet..
Jeg var ved lægen i mandags, efter at have ringet op til ham 1000 gange og fået en optaget tone besluttede jeg mig for at køre der ud...
(lægen er lige kommet tilbage fra 4 ugers ferie)

Jeg sagde så til sekratæren at jeg gerne ville bestille en tid til samtale og henvisning til operation... Hun slog mig op på computeren og hentede lægen som selv kom ud og snakkede med mig.. :)

Han snakkede om støttegrupper, skal have frosset æg ned, hvis jeg vil det, om risikoen under operationen, dvs test jeg skal igennem inden osv osv... Alle de ting synes han at jeg skulle gå hjem og tænke over så kunne vi snakke om det på tirsdag i næste uge.. :(

Så deprimerende at det pludselig kommer så tæt på, synes ikke jeg har haft tid nok til at vende mig til tanken endnu. Men sådan er det vel altid. Så nu må vi se hvad der sker på tirsdag i næste uge... Glæder mig helt vildt meget til at få det her overstået...

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

Bastian

Jeg sender de varmeste tanker til dig. Jeg kan sagtens forstå, at du vil have alt det bag sig. Selvom du ikke har vænnet dig til tanken, er det rigtig godt at høre, at der er hurtig handling.

KH Lise

Anmeld

14. august 2008

Pia.

(H) Et stort knus til dig Camilla.. kan sagtens forstå dine tanker omkring det her... - det er bestemt ikke en sjov tid for dig...

håber lige du er sød at vende tilbage på tirsdag og fortælle os hvad det næste er der skal ske...

De bedste tanker og stort knus(H)
PIA.

Anmeld

14. august 2008

miver

Føler med dig
sender de bedste tanker herfra
kæmpe (H) til dig
mie

Anmeld

14. august 2008

Mimic

et stort (H) herfra med de bedste tanker... håber at alt kommer til at forløbe som det skal
(H) fra linda

Anmeld

14. august 2008

Natascha

sender lige nogle opmuntrende tanker og krammer....
kæmpe (H)(H)(H) fra natscha som føler med dig...

Anmeld

14. august 2008

fam.4xc

Kram og tusinde tanker herfra (H)

Anmeld

14. august 2008

tasha33

hej camilla
øv hvor er det træls for dig, kan godt forstå dine tanker om at du gerne vil have det overstået, har det selv tæt inde på ligenu, da min svigerinde fik det konstateret ligefør sommerferien og er nu i gang med behandlinger.
du må i hvertfald have held og lykke på tirsdag, må gerne skrive hvordan det er gået. mange tanker og knuz fra tasha33(H)

Anmeld

14. august 2008

Mathilde

Hej søde Camilla.

Puh hvor er det bare synd for dig. Jeg kan godt forstå at det pludselig kommer tæt på, efter sådan en snak med lægen.
Der er ikke noget at sige til, at du har svært ved at forholde dig til det.

Skriv endelig igen på tirsdag når du har talt med din læge igen.

Mange kram og tanker fra Mathilde.

Anmeld

14. august 2008

rlyn

Det lyder som en svær tid. Jeg har først læst om det nu, og det gør mig virkelig ondt på dine vegne, at du skal igennem det :'( Stor varm krammer og helende tanker til dig (H) Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.