Navle - Bulede din ud ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

CiSo

Jeg var helt flad mavet da jeg blev gravid, men har altid haft en rimlig dyb navle, så tror det er derfor min aldrig poppede ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

JustAnotherName

Min navlede bulede ikke ud.
Men mere end det skyldtes lidt overflødige kilo, så tror jeg nu bare at det hang sammen med, at mit navle-hul er ret dybt i forvejen!

Anmeld

11. november 2010

Low

Jeg havde en lille smule fedt på maven men min navle stak helt ud . Her er et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2010

Pige2009

Jeg har svaret "Nej - Jeg havde lidt/meget fedt på maven"

Anmeld

11. november 2010

mullesmith2

Min er ikke bulet ud og jeg venter endda tvillinger, men jeg var også ret overvægtig fra starten så det er rigtig nok det afhænger af hvor meget fedt der var på maven

Anmeld

11. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Mor til Frederic skriver:

Har sat 'kryds' i den øverste...

Tror den buled af i løbet af de 3 sidste mdr. Og nej havde ikke megen fedt på kroppen. Det meste af graviditet lå min fedt % på 12 og havde en start vægt på 60 kg og 179 cm..

De er taget samme dag som han skulle ud 38+2

Farmand syntes det var vildt sjovt at skulle tage 40 tusind billeder.

Anmeld

11. november 2010

Lone Jakobsen

ved min første var jeg slank og der bulede navlen ud fra omkring 6. måned. ved de andre var jeg mere alm. og der bulede navlen ikke ud.

Anmeld

15. november 2010

Bare mig..

Min navle gik nærmest i et med min mave.. Måske den bulede en lille bitte bitte smule ud, men ikke meget...

Anmeld

15. november 2010

Schelderup

Min buler ikke ud - i hvert fald ikke endnu Er 35+4 i dag, og jeg tror ikke at maven når at blive meget større, så jeg tror heller ikke at navlen kommer til at bule ud. Har vist et meget alm. lag fedt på maven

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

Jeg har stemt på den øverste.

Min mand grinede faktisk altid af mig, fordi man kunne se min navnle igennem alt tøj til sidst. Han mobbede mig til sidst med at man jo slet ikke lagde mærke til maven længere, grundet min navle

Jeg har altid været nogen lunde slank, og var rigtig stor (og kun lige på maven) under min graviditet.... Men ved ikke om det har noget med det at gøre.

Billedet forneden er fra 2 mdr. inden jeg fødte, så den buler ikke helt så meget der, som den gjorde til sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.