Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mor og jeg kom til at snakke om navler den anden dag :b Min er endnu ikke bulet ud , og tror heller ikke den gør det .. Men vi kom så ind på , om det har noget at gøre med hvor "polstret" man er i forvejen :b
Derfor denne afstemning
- Maja 34+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hiver den lige frem igen
Hi hi hi.
Jeg tror absolut ikke det har noget med fedt på kroppen at gøre men hvor dyb ens navle er. Jeg har været meget slang men altid haft en dyb navle. Nu har jeg lidt sug på maven men min navle er lige så dyb som altid og NEJ den buler ikke ud hverken første eller anden gang.
Min venindes navle er sådan en lille bitte en der er næsten ikke noget hul og hendes navle buler ud og hun har også lidt på maven.
Diana... skriver: Hi hi hi. Jeg tror absolut ikke det har noget med fedt på kroppen at gøre men hvor dyb ens navle er. Jeg har været meget slang men altid haft en dyb navle. Nu har jeg lidt sug på maven men min navle er lige så dyb som altid og NEJ den buler ikke ud hverken første eller anden gang. Min venindes navle er sådan en lille bitte en der er næsten ikke noget hul og hendes navle buler ud og hun har også lidt på maven.
Grunden til vi kom frem til det var , at min mors navle bulede ud , da hun ventede mig .. Men ikke da hun ventede min lillebror .. Og da hun ventede ham , havde hun stadig nogle kg tilbage fra mig - Hvis det gav nogen mening :p
Maja_4000 skriver: Grunden til vi kom frem til det var , at min mors navle bulede ud , da hun ventede mig .. Men ikke da hun ventede min lillebror .. Og da hun ventede ham , havde hun stadig nogle kg tilbage fra mig - Hvis det gav nogen mening :p
Ja det gør det skam men alle maver bliver jo spilet helt ud så jeg tror ikke det har med det at gøre.
Maja_4000 skriver: Min mor og jeg kom til at snakke om navler den anden dag :b Min er endnu ikke bulet ud , og tror heller ikke den gør det .. Men vi kom så ind på , om det har noget at gøre med hvor "polstret" man er i forvejen :b Derfor denne afstemning - Maja 34+0
Du manglede en mulighed... den nåede ikke at bule ud da jeg fødte før tid...
Majbritt
Jeg kunne få min til at "poppe" ud hvis jeg trykkede let på maven
Har sat 'kryds' i den øverste...
Tror den buled af i løbet af de 3 sidste mdr. Og nej havde ikke megen fedt på kroppen. Det meste af graviditet lå min fedt % på 12 og havde en start vægt på 60 kg og 179 cm..
ja helt vilddt da jeg var tre mdr henne begge gange sagde det bare plop så var navlen vildt synlig. de to store på 5 og 6 kaldte det lotte navlen - da lotte blev usynlig-
Nej min bulede ikke ud, men jeg blev heller ikke ret stor. mange troede ikke på jeg var gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128