Jeg har fået Caroline ved akut ks efter vandet var gået og hun sad i uk og Catrine ved pl ks fordi jeg ønskede det og ik pga nogen lægelig årsag... blot som Eva skriver, fordi det er det der er det bedste for mig/os...
Caroline var 2 1/2 da hun blev storesøster, hun var med i det hele både op til fødselen og efter...alt det hun overhovedet gad deltage i... scanninger, indkøb, bleskift, bad osv....
Hun forstod at lillesøster kom ud af mors mave hvor hun også var kommet ud og at mormor passede hende imens og når så lillesøster var kommet ud ville far komme og hente hende så vi ku hygge os 4 alene inden alle gæsterne.
Hun fik en storesøster gave og havde selv fundet en til lillesøster..
Da Catrine så blev født var vi alle sammen sammen på hospitalet og tog hjem dagen efter, hvor hun så var med til alt hun gad... Claes havde barsel 14 dage og det var lige op til jul så han var nærmest hjemme 3 uger... Caroline vidste jeg ik måtte løfte pga baby var kommet ud af maven og fandt selv meget hurtigt ud af at kravle op og ned af puslebord via en stol.
Trapperne i opgangen har hun altid været god til at gå på selv, der har vi ik haft problemer...
Så vil sige hun har fattet mange ting, hun er nu også meget omsorgsfuld og mere fars pige end mors pige og jo også lidt ældere end din vil være til den tid...
Nu skal vi ik ha flere, og hvis vi sku ville det automatisk blive et pl ks efter 2 ks, men det er også det jeg til hver en tid ville vælge.
Jeg havde ingen komplikationer og havde kun brug for smerte stillende de 5 dage man får udlevere til på hospitalet. Men altså det er jo en operation, så man kan da mærke man er i live, men det kommer jo også an på ens smerteterskel og ik mindst på hvor hurtigt du er til at komme på benene igen. Jeg var i bad 5 timer efter ks sidste gang og det tror jeg var hjulpet mig en del men hold k... hvor det nev i arret :)
Kram Camilla der har været ude og købe 2 x nye senge for at få en MEGA seng hvor vi alle kan sove i uden at lægge som sild i en tønde ;)
Anmeld