Tror i det er rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

Hejsa nej det har jeg aldrig gjort og hvad får man ud af at sige sådan noget.... i hvert fald ikke noget positivt...

Ok hatten af for dig at du aldrig har sagt noget du ikke mente! Jeg må været et meget ond menneske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Ok hatten af for dig at du aldrig har sagt noget du ikke mente! Jeg må været et meget ond menneske. 

Søde ven du er da ikke ond...

Anmeld

11. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

Søde ven du er da ikke ond...

Nej det ved jeg godt, men det er nu engang sådan at alle kan komme til at sige noget som de ikke mener hvis de går gennem en svær periode med mange problemer sådan er det bare. Det er ikke altid man lige tænker når man snakker. 

Anmeld

11. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Nej det ved jeg godt, men det er nu engang sådan at alle kan komme til at sige noget som de ikke mener hvis de går gennem en svær periode med mange problemer sådan er det bare. Det er ikke altid man lige tænker når man snakker. 

Det er rigtigt... men kunne aldrig finde på at sige sådan...

Anmeld

11. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

Det er rigtigt... men kunne aldrig finde på at sige sådan...

Nej det jo fint men vi kender jo stadig aldrig baggrunden til det vi kender stadig ikke deres situation vi kender intet til det andet end han fik sagt sådan. Og vi ved da at når man går og venter sig både som mor og far går der mange ting gennem hoved både positive og negative tanker og det kan være hård og så kan man i kampens hede kommet til at sige noget man ikke mener. Man skal passe på med at dømme en person ud fra 3 linjer 

Anmeld

11. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Nej det jo fint men vi kender jo stadig aldrig baggrunden til det vi kender stadig ikke deres situation vi kender intet til det andet end han fik sagt sådan. Og vi ved da at når man går og venter sig både som mor og far går der mange ting gennem hoved både positive og negative tanker og det kan være hård og så kan man i kampens hede kommet til at sige noget man ikke mener. Man skal passe på med at dømme en person ud fra 3 linjer 

smiler ok... men havde Casper nævnt det til mig havde de ord altid siddet i mig og det ville da være skrækkeligt...

Man burde tælle til 10 og så sige det der skal siges det andet gør jo fygtelig ondt både at sige og være modtageren...

Majbritt

Anmeld

11. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

smiler ok... men havde Casper nævnt det til mig havde de ord altid siddet i mig og det ville da være skrækkeligt...

Man burde tælle til 10 og så sige det der skal siges det andet gør jo fygtelig ondt både at sige og være modtageren...

Majbritt

Det nemt at sige hvis man ikke selv har prøvet at være helt nede. 

Men lad os lukke den her for vi er ikke enige. 

Anmeld

11. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Det nemt at sige hvis man ikke selv har prøvet at være helt nede. 

Men lad os lukke den her for vi er ikke enige. 

Smiler... hvor er du sød...

Anmeld

15. november 2010

Pena

Anonym skriver:

vi har haft lidt knas i forholdet - og vi prøver alt hvad vi kan for at få det løst.

Igår siger han så til mig, at det ikke mere er et ønskebarn ? .. tror i at han virkelig mener det ? - eller er det bare fordi han er ked af det knas vi står i.

Hvordan kan jeg få ham til at vise mere interesse i at der altså er en lille på vej ? - er jeres mænd heller ikke så interesseret .?

Jeg kunne forestille han måske har ment at situationen taget i betragtning, hvor I ikke helt ved om I bliver sammen (selvom I selvfølgelig nu gør et godt forsøg), så er det måske ikke det mest ideelle tidspunkt at vente et barn.

Jeg tror ikke han siger han ikke kan lide eller ønsker barnet, det kan jo godt bare tage lidt af glæden, hvis forholdet knaser.

Jeg tror ikke du skal lægge for meget i de ord. Det kan meget vel være noget andet han mener.

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

Vil bare sige at min kæreste sagde nøjagtig det samme til mig for nogle dage siden, og det var ligesom at få en kniv i hjertet Men dagen efter sagde han undskyld for det han sagde & at han ikke mente noget som helst af det, men at han blot var utrolig ked af det har gået skidt mellem os.

Mange gange får man sagt en masse "l*rt" når man er ked/sur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.