Tror i det er rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Anonym trådstarter

vi har haft lidt knas i forholdet - og vi prøver alt hvad vi kan for at få det løst.

Igår siger han så til mig, at det ikke mere er et ønskebarn ? .. tror i at han virkelig mener det ? - eller er det bare fordi han er ked af det knas vi står i.

Hvordan kan jeg få ham til at vise mere interesse i at der altså er en lille på vej ? - er jeres mænd heller ikke så interesseret .?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Mira0911

Synes I skal sætte jer ned og få snakket om hvad der går galt... 

Anmeld

11. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

vi har haft lidt knas i forholdet - og vi prøver alt hvad vi kan for at få det løst.

Igår siger han så til mig, at det ikke mere er et ønskebarn ? .. tror i at han virkelig mener det ? - eller er det bare fordi han er ked af det knas vi står i.

Hvordan kan jeg få ham til at vise mere interesse i at der altså er en lille på vej ? - er jeres mænd heller ikke så interesseret .?

Nøøøjjj han havde fået sparket... hvordan kan man sige sådan noget...

Man siger da ikke sådan noget og gør man så er man sgu ikke værd at samle på... ej undskyld men havde det været mig der var gravid og manden havde sagt sådan så var han sørme blevet smidt ud...

Majbritt

Anmeld

11. november 2010

Margorie

Hvis han siger sådan så er det vel sådan han føler? Han har vel ingen grund til at sige sådan en sårene ting for sjov skyld(for så er han da virkelig en røv)
Min kæreste er gået op i begge vores ønskebørn både før, under og efter graviditeten.. Men du skal da have et stort kram- det må bestemt ikke være sjovt at være dig lige nu

Anmeld

11. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

hmm... ja kan ikke sige så meget andet end at i må snakke om det....
Sprøg han direkte om han mente det han sagde....
Min kæreste er interesseret i vores kommende banr, men vi har jo heller ikke knas i forholdet.... Så det er svært at sammenline synes jeg, da der er mange ting som spiller ind...

Anmeld

11. november 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Synes I skal sætte jer ned og få snakket om hvad der går galt... 

- det gjorde vi igår i 2timer , og vi endte i sidste ende med at kramme hinanden og tag en dag af gangen - og lige nu er jeg faktisk lettet og lidt mere glad ..

men det gør mig stadig lidt ked over den sætning han fik sagt? - for det jo ikke bebs skyld ..

Anmeld

11. november 2010

Anonym trådstarter

Synes det er noget værre fis at sige sådan ..  hvis det virkelig er hans holdning så må han om det ..

men det kunne da være rart hvis man kunne få den gamle mand tilbage, som var ellevild med tanken om en bebs..

Anmeld

11. november 2010

Diana...

Det er jo svært for os at fortælle dig om han mener det eller ikk. 

Der er ikke andet for end at i må sætte jer ned og snakke sammen måske få en prof. med ind over da det lyder som om i har flere ting der måske hænger over jer. 

Husk på at det kan virkelig være svært for mænd at føle og tænke på den lille i maven som vi gør, for de mærke den jo ikke den vokser ikke inden i dem.

Og der er mange tanker der går gennem jeres begges hoveder sådan er det når man venter sig og når man har bøvl samtidig og måske er ked af det eller såret eller synes det hele er lidt hård, jamen så kan man nu engang komme til at sige nogen ting man ikke mener. 

Få snakket sammen og måske snakke om at få lidt hjælp ude fra så i kan komme vider og få styr på jeres forhold inden den lille kommer til. 

Og det med at deltage Det er sjælden en mand deltager lige så meget som os kvinder ønsker for igen det er stadig lidt mærkeligt for dem. Men fordi de ikke deltager lige så meget som man ønsker er ikke ens betydning med at han ikke glæder sig. 

Held og lykke til jer.

KRAM

Anmeld

11. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

Nøøøjjj han havde fået sparket... hvordan kan man sige sådan noget...

Man siger da ikke sådan noget og gør man så er man sgu ikke værd at samle på... ej undskyld men havde det været mig der var gravid og manden havde sagt sådan så var han sørme blevet smidt ud...

Majbritt

Hmm godt du ikke er min kone  Har du aldrig kommet til at sige noget du ikke mente fordi du har været såret/ked af det ja hvad ved jeg? 

Jeg har selv sagt at jeg ikke ønsker mig det barn jeg bære nu og jeg hader mig selv for at havde følt sådan men sådan følte jeg nu engang til at starte med. Og jeg har sagt ting til min mand jeg ikke mente under denne graviditet som jeg ikke mente fordi jeg simpelthen har været helt ned og virkelig været ked af det. Og han vil stadig havde mig for han ved da at vi har været i en svær periode på mange punkter. 

Jeg synes det noget hård at sige sådan når du ikke kender mere end det der står hvad ikke er meget! 

Det vigtigste er sgu da og få snakket sammen få noget hjælp og komme videre. 

Anmeld

11. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Hmm godt du ikke er min kone  Har du aldrig kommet til at sige noget du ikke mente fordi du har været såret/ked af det ja hvad ved jeg? 

Jeg har selv sagt at jeg ikke ønsker mig det barn jeg bære nu og jeg hader mig selv for at havde følt sådan men sådan følte jeg nu engang til at starte med. Og jeg har sagt ting til min mand jeg ikke mente under denne graviditet som jeg ikke mente fordi jeg simpelthen har været helt ned og virkelig været ked af det. Og han vil stadig havde mig for han ved da at vi har været i en svær periode på mange punkter. 

Jeg synes det noget hård at sige sådan når du ikke kender mere end det der står hvad ikke er meget! 

Det vigtigste er sgu da og få snakket sammen få noget hjælp og komme videre. 

Hejsa nej det har jeg aldrig gjort og hvad får man ud af at sige sådan noget.... i hvert fald ikke noget positivt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.