Forældremyndighed , hvem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Aprilmor11

Hej  ..

Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe ..

Jeg har aldrig boet sammen med faren til barnet , vi var sammen i 3 måneder, men er ikke sammen mere .. Nogen siger at der er fælles ligemeget hvad men andre siger at den fulde forældremyndighed automastisk går over på moren ? Er der nogen somhar erfaring med det ?

Kram en forvirret kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

LRJ

Aprilmor11 skriver:

Hej  ..

Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe ..

Jeg har aldrig boet sammen med faren til barnet , vi var sammen i 3 måneder, men er ikke sammen mere .. Nogen siger at der er fælles ligemeget hvad men andre siger at den fulde forældremyndighed automastisk går over på moren ? Er der nogen somhar erfaring med det ?

Kram en forvirret kommende mor

Så vidt jeg ved så må i ikk have boet sammen indfor 11 mdr og det har i jo men du kan jo altid snakke med statsforvaltningen om det

Anmeld

11. november 2010

Aprilmor11

Lone H. skriver:

Så vidt jeg ved så må i ikk have boet sammen indfor 11 mdr og det har i jo men du kan jo altid snakke med statsforvaltningen om det

Vi har aldrig boet sammen ..

Anmeld

11. november 2010

Diana...

Den ryger til dig. Da vi ventet Lucas skulle manden underskrive og udfylde nogen papier for at vi fik delt forældremyndighed da vi ikke var gift. 

Anmeld

11. november 2010

Aprilmor11

Diana... skriver:

Den ryger til dig. Da vi ventet Lucas skulle manden underskrive og udfylde nogen papier for at vi fik delt forældremyndighed da vi ikke var gift. 

Okay .. Mange tak .. (:

Anmeld

11. november 2010

Baby_girl2011

Jeg boede sammen med min datter's far inden jeg blev gravid.. og da jeg spurgte i statsamtet, sagede de at hvis man ikke har boet sammen 10mdr før barnet kommer har moren forælderemyndigheden.. 

Han kan dog søge om at få den delt hvis han vil det..

Anmeld

11. november 2010

Aprilmor11

JessiMus skriver:

Jeg boede sammen med min datter's far inden jeg blev gravid.. og da jeg spurgte i statsamtet, sagede de at hvis man ikke har boet sammen 10mdr før barnet kommer har moren forælderemyndigheden.. 

Han kan dog søge om at få den delt hvis han vil det..

Okay, mange tak .. Det er jeg ikke bange for at han gøre , han er for doven til det og ved at det ikke går igennem .. Skulle bare sikre mig at jeg ikke skulle stå med alt plus at søge om forældremyndighed (:

Anmeld

11. november 2010

LRJ

Aprilmor11 skriver:

Vi har aldrig boet sammen ..

ups  læste det som om i havde boet sammen i 3 mdr men Hvis du aldrig har boet med ham får du den fulde  

Anmeld

12. november 2010

Aprilmor11

Lone H. skriver:

ups  læste det som om i havde boet sammen i 3 mdr men Hvis du aldrig har boet med ham får du den fulde  

Helt iorden (:

Og tak (:

Anmeld

12. november 2010

louise8723

æhm jeg mener altså at når barnet er født og han skriver under på at han er faderen så får i delt myndighed?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.