Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
~~M.Nielsen~~ skriver: Okay, det er da fedt de kan det.. Undrede mig bare, for det har jeg ikke hørt om før Dejligt
Okay, det er da fedt de kan det.. Undrede mig bare, for det har jeg ikke hørt om før
Dejligt
hehe nej :-) Jeg var også ret mistrorisk må jeg indrømme... men efter jeg havde snakket med nogle som også havde været der gav mig en tryghed :-)
Marco2 skriver: Kan de ses så tidligt? Har hørt det først er sikkert fra uge 17 eller deromkring. Uge 14 lyder tidligt... Tjekkede lige scanningsklinikken.dk og de giver først garanti fra uge 17... Bare så du ikke spilder dine penge... Ag
Kan de ses så tidligt?
Har hørt det først er sikkert fra uge 17 eller deromkring. Uge 14 lyder tidligt...
Tjekkede lige scanningsklinikken.dk og de giver først garanti fra uge 17...
Bare så du ikke spilder dine penge...
Ag
De kan godt på Almaklinikken :-) fra 14 fulde uger.....
Nina Sophia skriver: ej jeg skal også til kønsscanning d. 30 december hvor blir det spændende!!!
ej jeg skal også til kønsscanning d. 30 december
hvor blir det spændende!!!
Lotus86 skriver: Hvor skal du egentlig scannes henne?
Hvor skal du egentlig scannes henne?
i københavn dig?
Nina Sophia skriver: i københavn dig?
Hejsa :-)
Tillykke med graviditeten og det bliver da bare vildt spændende at komme til den scanning... Jeg skal på torsdag og er bare SÅ spændt :-)
Hilsen Kathrine :-)
_-Kathrine-_ skriver: Hejsa :-) Tillykke med graviditeten og det bliver da bare vildt spændende at komme til den scanning... Jeg skal på torsdag og er bare SÅ spændt :-) Hilsen Kathrine :-)
Jeg er i uge 19 nu :-) Håber den vil afsløre hvad den er :-)
_-Kathrine-_ skriver: Jeg er i uge 19 nu :-) Håber den vil afsløre hvad den er :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128