Kønsscanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Lotus86

Wee.... Så har jeg fået bestilt tid til kønsscanning - den 30. december kl. 16.45 finder vi ud af hvad der gemmer sig i den lille babyhule

Glæder mig sååå meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Moar2011

Lotus86 skriver:

Wee.... Så har jeg fået bestilt tid til kønsscanning - den 30. december kl. 16.45 finder vi ud af hvad der gemmer sig i den lille babyhule

Glæder mig sååå meget

Ihh, hvor langt er du så henne når du skal have den ? - jeg ville nemlig også gerne have en kønsscanning.

Anmeld

11. november 2010

Lotus86

Babyklar skriver:

Ihh, hvor langt er du så henne når du skal have den ? - jeg ville nemlig også gerne have en kønsscanning.

Der er jeg 14+3

Anmeld

11. november 2010

Moar2011

Lotus86 skriver:

Der er jeg 14+3

okey

Anmeld

11. november 2010

NessaXenia

ej jeg skal også til kønsscanning d. 30 december

hvor blir det spændende!!!

Anmeld

11. november 2010

Bare mig..

Det er SÅ dejligt, at finde ud af hvad der gemmer sig derinde Vil dog gerne vente til fødslen næste gang jeg skal have en bebs

Dejligt for jer! Glæder mig til at hører hvad det bliver.. Men er det ikke lidt tidligt, at tage til en kønsskanning? :/

Anmeld

11. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Lotus86 skriver:

Glæder mig sååå meget

dejligt jeg krydser fingre for at baby er samarbejdsvillig hehe

Anmeld

11. november 2010

Mor til prinsessen :-)

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det er SÅ dejligt, at finde ud af hvad der gemmer sig derinde Vil dog gerne vente til fødslen næste gang jeg skal have en bebs

Dejligt for jer! Glæder mig til at hører hvad det bliver.. Men er det ikke lidt tidligt, at tage til en kønsskanning? :/

Det kommer an på hvor man bliver scannet henne. På almaklinikken kan de se det fra fulde 14 uger, det koster så også derefter.... :-)
Og grunden til de kan er fordi de er kompetente, fordi jeg undrerede mig også meget over de gjorde det SÅ tidligt.

Jeg fik så lavede en i uge 17 på alma, og ja har fået bekræftet 3 senere gange at det er det samme køn hehe..

Anmeld

11. november 2010

Marco2

Kan de ses så tidligt?

Har hørt det først er sikkert fra uge 17 eller deromkring. Uge 14 lyder tidligt...

Tjekkede lige scanningsklinikken.dk og de giver først garanti fra uge 17...

Bare så du ikke spilder dine penge...

Ag

Anmeld

11. november 2010

Bare mig..

Hende med maven :-) skriver:

Det kommer an på hvor man bliver scannet henne. På almaklinikken kan de se det fra fulde 14 uger, det koster så også derefter.... :-)
Og grunden til de kan er fordi de er kompetente, fordi jeg undrerede mig også meget over de gjorde det SÅ tidligt.

Jeg fik så lavede en i uge 17 på alma, og ja har fået bekræftet 3 senere gange at det er det samme køn hehe..

Okay, det er da fedt de kan det.. Undrede mig bare, for det har jeg ikke hørt om før

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.