Jeg er så træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Bondepigen

Skouboe skriver:

Kæmpe stort tillykke herfra også, og jeg er enig med de andre i at det kun er en fase.

Hold fast i mantraet.. "Det går over!"

Tak

Jeg holder fast "Det er en fase, det går over... Det er en fase, det går over... Det er en fas..." osv osv.

Du har ret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Bondepigen

Milka skriver:

neeej, tillykke!!! menmen ... har vi så ikke to nye gravide herinde? har du skrevet ano om det?

håber tingene vender derhjemme, at emma bliver gladere og at din graviditet bliver tålelig

Tak til det hele

Uuuh jeg skal ikke kunne sige om der er en til gravid NS'er, men det kunne da være hyggeligt. Har ikke været for meget på det sidste stykke tid. Men har i hvert fald ikke proklameret min graviditet anonymt.

Anmeld

11. november 2010

Bondepigen

Eeeej hvor skønt altså... Men det er noget øv når kroppen driller... Håber du kommer igennem det uden at det bliver alt for slemt søde.... 

Emma skal nok blive en god storesøster 

Tak til det hele.

Tror osse Emma bliver en god storesøster, som Viktor er en god storebror. Det er så dejligt at se billeder af søskende der er glade for hinanden!

Anmeld

11. november 2010

Bondepigen

kitty skriver:

Ej, TILLYKKE!!! Hvor fantastisk! Så har du termin små 3 uger efter mig. Det vil sige at der endnu engang kommer NS-babyer i stimer! Hvor er det skønt!

Håber at Emmas drillerier kun er for en periode, og at graviditeten bliver nem!!

Endnu engang tillykke!!

Tak

Ja, det er da lidt skægt at vi kan følges ad.

Anmeld

11. november 2010

Bondepigen

Metchen skriver:

Hvor er det stort, tusind gange tillykke med det lille spir i maven

Glæder mig til at følge din graviditet, og håber at du snart får noget mere overskud.

Tak

Det ville være guld, hvis jeg osse snart kan få lov at følge din graviditet. Håber I får held med det snarest!

Anmeld

12. november 2010

Milka

bondepigen skriver:

Tak til det hele

Uuuh jeg skal ikke kunne sige om der er en til gravid NS'er, men det kunne da være hyggeligt. Har ikke været for meget på det sidste stykke tid. Men har i hvert fald ikke proklameret min graviditet anonymt.

jojo, så har vi to gravide ns'ere, er jeg ret sikker på

Anmeld

12. november 2010

lion

jojo, så har vi to gravide ns'ere, er jeg ret sikker på

Xxx er også gravid

Anmeld

12. november 2010

Milka

what!! så er der 3!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.