Og det er nok fordi jeg er gravid!
Jeps, Emma skal være storesøster omk. d. 14.juli, hvis alt går vel...
Jeg er jo selvfølgelig glad, men jeg har så mange smerter, og jeg må jo ikke længere tage mine kodeiner og helst heller ikke for mange panodiler, så jeg er osse bekymret over hvordan det kommer til at gå...
Og derudover så er Emma blevet SÅ frygtelig afhængig af mig, og vi er kommet ind i nogle MEGET dårlige vaner med at hun ligger hos mig til hun sover. Hun ville vist helst kravle ind i mig, når hun skal sove, for jeg ligger i hvert fald elendigt og er tæt på at ryge ud af sengen.
Hun hyler som en stukket gris, når jeg går ned og handler, selv om far er sammen med hende. Hun hyler i hvert fald i et kvarter mindst... Hun græder, når hun bliver afl. i vuggestue eller skal passes af mine forældre (som hun ellers plejer at elske at blive passet hos). Hun har selvfølgelig osse lige været syg to uger ud af tre nu her....og har konstant væske på mellemøret, så hun kan jo godt have det skidt uden at hun har feber...
Jeg har bare virkelig ikke lyst til at afl. hende i DP, både pga. hvis hun nu har ondt selv om hun ingen feber har, og pga. de her problemer med at hun ikke snakker med DP...
Ved slet ikke, hvad jeg skal gøre, for hun bliver nødt til at slippe mig lidt, så det ikke bliver for hårdt for hende at blive storesøster...plus at jeg altså ikke kan holde til at slæbe på hende konstant...
Så selv om jeg er glad for min graviditet, så er jeg osse meget bekymret for hvordan det hele skal gå, og håber ikke Emma kommer til at lide for meget under det...
Øv, hvorfor skal jeg osse have sådan en dum krop, som bare gør det hele så besværligt.
Men ellers er jeg glad og håber det hele kommer til at gå godt, og at farmand kommer lidt mere på banen mht. Emma, som han har lovet... Men kan godt forstå det er svært for ham osse, når hun skriger sådan, når jeg går...
p.s. den opdatering omk. Emmas DP, må altså vente lidt endnu, for jeg er så træt og Emma er hjemme pt. pga ørerne stadigvæk (skal til ørelæge i morgen)