Jeg er så træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Bondepigen

Og det er nok fordi jeg er gravid!

Jeps, Emma skal være storesøster omk. d. 14.juli, hvis alt går vel...

Jeg er jo selvfølgelig glad, men jeg har så mange smerter, og jeg må jo ikke længere tage mine kodeiner og helst heller ikke for mange panodiler, så jeg er osse bekymret over hvordan det kommer til at gå...

Og derudover så er Emma blevet SÅ frygtelig afhængig af mig, og vi er kommet ind i nogle MEGET dårlige vaner med at hun ligger hos mig til hun sover. Hun ville vist helst kravle ind i mig, når hun skal sove, for jeg ligger i hvert fald elendigt og er tæt på at ryge ud af sengen.

Hun hyler som en stukket gris, når jeg går ned og handler, selv om far er sammen med hende. Hun hyler i hvert fald i et kvarter mindst... Hun græder, når hun bliver afl. i vuggestue eller skal passes af mine forældre (som hun ellers plejer at elske at blive passet hos). Hun har selvfølgelig osse lige været syg to uger ud af tre nu her....og har konstant væske på mellemøret, så hun kan jo godt have det skidt uden at hun har feber...

Jeg har bare virkelig ikke lyst til at afl. hende i DP, både pga. hvis hun nu har ondt selv om hun ingen feber har, og pga. de her problemer med at hun ikke snakker med DP...

Ved slet ikke, hvad jeg skal gøre, for hun bliver nødt til at slippe mig lidt, så det ikke bliver for hårdt for hende at blive storesøster...plus at jeg altså ikke kan holde til at slæbe på hende konstant...

Så selv om jeg er glad for min graviditet, så er jeg osse meget bekymret for hvordan det hele skal gå, og håber ikke Emma kommer til at lide for meget under det...

Øv, hvorfor skal jeg osse have sådan en dum krop, som bare gør det hele så besværligt.

Men ellers er jeg glad og håber det hele kommer til at gå godt, og at farmand kommer lidt mere på banen mht. Emma, som han har lovet... Men kan godt forstå det er svært for ham osse, når hun skriger sådan, når jeg går...

p.s. den opdatering omk. Emmas DP, må altså vente lidt endnu, for jeg er så træt og Emma er hjemme pt. pga ørerne stadigvæk (skal til ørelæge i morgen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

lion

bondepigen skriver:

Jeg er jo selvfølgelig glad, men jeg har så mange smerter, og jeg må jo ikke længere tage mine kodeiner og helst heller ikke for mange panodiler, så jeg er osse bekymret over hvordan det kommer til at gå...

Og derudover så er Emma blevet SÅ frygtelig afhængig af mig, og vi er kommet ind i nogle MEGET dårlige vaner med at hun ligger hos mig til hun sover. Hun ville vist helst kravle ind i mig, når hun skal sove, for jeg ligger i hvert fald elendigt og er tæt på at ryge ud af sengen.

Hun hyler som en stukket gris, når jeg går ned og handler, selv om far er sammen med hende. Hun hyler i hvert fald i et kvarter mindst... Hun græder, når hun bliver afl. i vuggestue eller skal passes af mine forældre (som hun ellers plejer at elske at blive passet hos). Hun har selvfølgelig osse lige været syg to uger ud af tre nu her....og har konstant væske på mellemøret, så hun kan jo godt have det skidt uden at hun har feber...

Jeg har bare virkelig ikke lyst til at afl. hende i DP, både pga. hvis hun nu har ondt selv om hun ingen feber har, og pga. de her problemer med at hun ikke snakker med DP...

Ved slet ikke, hvad jeg skal gøre, for hun bliver nødt til at slippe mig lidt, så det ikke bliver for hårdt for hende at blive storesøster...plus at jeg altså ikke kan holde til at slæbe på hende konstant...

Så selv om jeg er glad for min graviditet, så er jeg osse meget bekymret for hvordan det hele skal gå, og håber ikke Emma kommer til at lide for meget under det...

Øv, hvorfor skal jeg osse have sådan en dum krop, som bare gør det hele så besværligt.

Men ellers er jeg glad og håber det hele kommer til at gå godt, og at farmand kommer lidt mere på banen mht. Emma, som han har lovet... Men kan godt forstå det er svært for ham osse, når hun skriger sådan, når jeg går...

p.s. den opdatering omk. Emmas DP, må altså vente lidt endnu, for jeg er så træt og Emma er hjemme pt. pga ørerne stadigvæk (skal til ørelæge i morgen)

Et stort tillykke herfra, dejligt Emma skal være storesøster

nej det er ikke sjovt at være gravid og så ha et barn der gerne vil sin mor hele tiden. Men det går over, det kan bare tage lidt længere tid.

Cassandra sov også i vores seng nogen gange da jeg var gravid, og derefter skulle vi være hos hende til hun sov, vi havde ikke rigtig energi til kampen med at få hende til at sove selv, men her for 1½ mdr siden begyndte vi på "kampen" og det tog hende kun 2 dage at finde ud af hun skulle sove, altså blive liggende i sin seng og mor og far er inde i stuen.

Så jo det er bare ikke sjovt at være gravid når man har ondt og er træt, men der vil komme lyspunkter og det vil komme til at gå bedre.

Anmeld

11. november 2010

ChatH

bondepigen skriver:

WEEEEEE TIllykke mange gange. hvor er det bare fantastisk!! og det er nok bare en periode Emma er i. vores emma-sophie havde den også længe og kan til tider stadig have den

Men få gjort noget ved hendes øre. dræn er fantastisk når det er lagt man får et helt nyt barn!!!

Kæmpe chatarina

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Stort tillykke med graviditeten, hvor er det da dejligt!!!!

Hvor er det synd hun skal være så mor-pyldret, det er altså også hårdt at være den eneste der kan bruges, så håber det bare er en periode.

Jeg er lidt spændt på at høre omkring det med dagplejen.

Endnu engang tillykke

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

STORT tillykke!!!! Jeg havde luret det var dig!!!!! Jeg håber for dig at I kan finde en god løsning så Emma bliver mere tryg og kan slippe dig lidt. Men intet varer jo evigt, så det er jo bare noget hun skal igennem og på ET eller andet tidspunkt vender det og bliver bedre!

Og så håber jeg du får det bedre og ikke skal døje med smerter hele graviditeten for det er sgu hårdt.... Kram til dig!

Anmeld

11. november 2010

sarahb

TUSINDE GANGE TILLYKKE, endnu en NS baby. Det er jo så godt..

Kan godt forstå du er træt, en start af en graviditet og så et barn oveni.. Jeg siger dig, jeg har ALDRIG oplevet noget så hårdt som denne graviditet.. Det er helt vildt..

Men søde mange gange tillykke og sender dig go bedring til prinsesse Emma.

Anmeld

11. november 2010

Ida.

Wow TILLYKKE!! Sikke en skøn nyhed - bliver så glad hver gang der proklameres en ny NS-baby

Det lyder som om Emma har det hårdt i øjeblikket, men det er der jo heller ikke noget at sige til, når hun har været og er syg - stakkels bette pus! Håber ørelægen kan udrette mirakler, så I kan komme ovenpå!

Anmeld

11. november 2010

Karo

Stort tillykke med graviditeten herfra Hvor er det dog bare dejligt.

Marcus er også inde i en periode hvor han nogle dage bare er så ked af det Jeg tror desværer det er nogle perioder de skal igennem, men det gør dem bestemt ikke nemmere.

Anmeld

11. november 2010

Skouboe

Kæmpe stort tillykke herfra også, og jeg er enig med de andre i at det kun er en fase.

Hold fast i mantraet.. "Det går over!"

Anmeld

11. november 2010

Milka

neeej, tillykke!!! menmen ... har vi så ikke to nye gravide herinde? har du skrevet ano om det?

håber tingene vender derhjemme, at emma bliver gladere og at din graviditet bliver tålelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.