Man kan jo blive overrasket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

ekzunz

Pia. skriver:

Vil lige sige at mine to store børn på 11 og 8 år er på facebook - men deres alder der inde er jo noget ældre end de er da man ikke må være på facebook når man er under 14 år (mener jeg) Så måske har han en datter på 12 år som har måtte skrive et andet årstal for at oprette sig på FB.

Knus Pia.

Ja, jeg tror faktisk at det er det der er sket.....hun ser ikke ud som en på 20.... 

Ha ha - men man får da lige sådan en "dumme klaphat".....men det har jeg jo egentligt altid vidst....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Sofia

Måske er hans datter ikke fra 1990, man skal have en vis alder for at være på facebook, så mange børn skriver de er født tidligere end de er

Anmeld

11. november 2010

>>Carina<<

Znuzke skriver:

Jeg er ven med en gammel gammel eks på FB. Det er ikke en som jeg har noget at gøre med mere, men han har fødselsdag, så jeg kiggede lige på hans væg. Der så jeg at der var en som havde skrevet "hej far" - jeg blev nysgerrig og kiggede......det er så en pige som er født i 1990.....hmmmm - jeg slog altså først op med ham i sommeren 1991 - efter ca. 3-4 år som kærester...

Det er ikke fordi det rører mig overhovedet, men det er da en lidt pudsig måde at opdage at man har været til grin.....

Rikke - som vist burde gå i seng (og slette utro eks'er fra FB)

Jeg tænker at mange børn skriver en anden fødseladato på facebook for at være gammel nok til at måtte være på facebook. Reglen lyder at man ska være 13 år men jeg kender flere under 13 som er derinde. Med en anden fødselsdag.
Bare en idé.

Anmeld

11. november 2010

Svei

...fejl

Anmeld

11. november 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Ja, jeg tror faktisk at det er det der er sket.....hun ser ikke ud som en på 20.... 

Ha ha - men man får da lige sådan en "dumme klaphat".....men det har jeg jo egentligt altid vidst....

Hi Hi .... Ja du vågnede jo nok lidt ... ....Men jeg tror også det er sådan det hænger sammen...

Anmeld

11. november 2010

SussieThyssen

Znuzke skriver:

Ja, men han har jo så åbenbart heller ikke selv vidst det hele tiden.....tror jeg....

Men når nu du skriver 20 årig - hun ligner godt nok ikke en 20-årig - mere en 12 årig......

Nå ja - jeg må jo så bare sige til min søster at hun havde ret dengang - han var ikke værd at samle på....

Hvis man er 12 år kan man man ikke oprette en FB profil, og derfor bliver man nødt til at skrive et andet fødselsår.
og så er der altså masser af forældre der, ligesom jeg, ønsker at beskytte sit barn imod pædofile. Min søn som fx er 13 år fik sin FB profil da han var 11. Jeg tror hans fødselsår er sat til 1986 eller sådan noget.
Så jeg tror det gør sig gældende her også.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.