Man kan jo blive overrasket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. november 2010

ekzunz

Jeg er ven med en gammel gammel eks på FB. Det er ikke en som jeg har noget at gøre med mere, men han har fødselsdag, så jeg kiggede lige på hans væg. Der så jeg at der var en som havde skrevet "hej far" - jeg blev nysgerrig og kiggede......det er så en pige som er født i 1990.....hmmmm - jeg slog altså først op med ham i sommeren 1991 - efter ca. 3-4 år som kærester...

Det er ikke fordi det rører mig overhovedet, men det er da en lidt pudsig måde at opdage at man har været til grin.....

Rikke - som vist burde gå i seng (og slette utro eks'er fra FB)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Becks

Ej okay, fedt at opdage 19 år efter, at stodderen er far til en 20 årig... Skræmmende han har kunne holde det skjult

Anmeld

11. november 2010

ekzunz

Tutter skriver:

Ej okay, fedt at opdage 19 år efter, at stodderen er far til en 20 årig... Skræmmende han har kunne holde det skjult

Ja, men han har jo så åbenbart heller ikke selv vidst det hele tiden.....tror jeg....

Men når nu du skriver 20 årig - hun ligner godt nok ikke en 20-årig - mere en 12 årig......

Nå ja - jeg må jo så bare sige til min søster at hun havde ret dengang - han var ikke værd at samle på....

Anmeld

11. november 2010

mortilflere

Hun kan snyde med sin alder for at måtte være på FB

Anmeld

11. november 2010

Low

Der er nogle muligheder:

1: Han har ikke vidst det

2: Hun har løjet om sin alder

3: Han er et svin

Det hjælper jo ikke meget men du kan jo spørge en af dem om hvor gammel hun er. Men på den anden side så er der heller ingen grund til at vade i det da det er lang tid siden og i ikke er sammen mere men man kan godt være nysgerrig alligevel

Anmeld

11. november 2010

Diana...

mortilflere skriver:

Ja det tænker jeg også det har min lille søster gjort. 

Anmeld

11. november 2010

Diana...

mortilflere skriver:

Ja det tænker jeg også det har min lille søster gjort. 

Anmeld

11. november 2010

Laulund87

mortilflere skriver:

Ja nemlig

Anmeld

11. november 2010

blomst84

Min lillesøster står også som født i 1990 på FB, ellers var hun ikke gammel nok til at kunne oprette en profil. Hun er fra 1996!

Anmeld

11. november 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Jeg er ven med en gammel gammel eks på FB. Det er ikke en som jeg har noget at gøre med mere, men han har fødselsdag, så jeg kiggede lige på hans væg. Der så jeg at der var en som havde skrevet "hej far" - jeg blev nysgerrig og kiggede......det er så en pige som er født i 1990.....hmmmm - jeg slog altså først op med ham i sommeren 1991 - efter ca. 3-4 år som kærester...

Det er ikke fordi det rører mig overhovedet, men det er da en lidt pudsig måde at opdage at man har været til grin.....

Rikke - som vist burde gå i seng (og slette utro eks'er fra FB)

Vil lige sige at mine to store børn på 11 og 8 år er på facebook - men deres alder der inde er jo noget ældre end de er da man ikke må være på facebook når man er under 14 år (mener jeg) Så måske har han en datter på 12 år som har måtte skrive et andet årstal for at oprette sig på FB.

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.