Anonym skriver:
Hej alle.
Efter at have hørt i statsamtet, at næsten alle babyer på 3 måneder har været passet i nogle timer, er jeg interesseret i at høre om det også er sådan herinde?
Min baby er 2½ måned, og jeg er slet slet ikke klar til at lade baby passe...
Er jeg virkelig den eneste?
Skriv også gerne hvornår jeg baby overnattede uden for hjemmet første gang...
BÅde Asta og Anton har været passet hist og pist fra de var små - men ikke med overnatninge.
Hvis jeg var ude ved min mor da Asta var lille ( jeg var total alene mor) kunne jeg godt finde på at suse ind til byen, eller lige ude og handle mens hun var hos dem. Tror måske hun var omkring et halvt år da det blev med overnatning, men det er snart 7 år siden så kan ikke huske det.
Anton var ikke så gammel, måske en måneds tid, Kenny var på arbejde og jeg skulle til forældremøde på Asta skole og så kom mor og far lige i den time. Og så har vi haft dem passet et par gange hvor vi har skulle noget andet.
Jeg er ikke "Pyllet" omkring det og har stor tillid til mine forældre og søster( Kennys familie bor meget langt væk så det er ikke aktuelt at de lige passer) Ungerne trives og ved at de vil ringe hvis de synes at vi skulle komme, ikke så mgeet mht Asta men med Anton:0)
Christina
Anmeld