Hvornår blev baby passet første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Da Lisa var helt lille sov hun gerne 3-4 timer af gangen, så der kunne hun sagtens blive 'passet' af mormor, uden at hun overhovedet opdaget det..     Jeg var helt rolig omkring det, da jeg vidste at hun jo ikke på den måde havde brug for mig, når hun sov..   Og så kørte jeg aldrig længere væk, end jeg kunne være tilbage inden for 20-30min.!

Hun blev passer rigtigt første gang, i Lørdags, af farmor, præcist på hendes 6mdr's dag.. Det gik desværre ikke så godt, for hun ville ik tage flasken,(jeg fuldtids ammer) så der går nok længe inden jeg overlader hende igen!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Ryberg

Lasse blev passet da han var 3½ måned gammel.... og det var fordi vi havde vundet U2 billetter... og det går man altså bare ikke glip af..

Så min moster passede ham hjemme hos os fra kl.16 om eftermiddagen til kl.2 om natten

Anmeld

11. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Hej alle.

Efter at have hørt i statsamtet, at næsten alle babyer på 3 måneder har været passet i nogle timer, er jeg interesseret i at høre om det også er sådan herinde?

Min baby er 2½ måned, og jeg er slet slet ikke klar til at lade baby passe...

Er jeg virkelig den eneste?

Skriv også gerne hvornår jeg baby overnattede uden for hjemmet første gang...

BÅde Asta og Anton har været passet hist og pist fra de var små - men ikke med overnatninge.

Hvis jeg var ude ved min mor da Asta var lille ( jeg var total alene mor) kunne jeg godt finde på at suse ind til byen, eller lige ude og handle mens hun var hos dem. Tror måske hun var omkring et halvt år da det blev med overnatning, men det er snart 7 år siden så kan ikke huske det.

Anton var ikke så gammel, måske en måneds tid, Kenny var på arbejde og jeg skulle til forældremøde på Asta skole og så kom mor og far lige i den time. Og så har vi haft dem passet et par gange hvor vi har skulle noget andet.

Jeg er ikke "Pyllet" omkring det og har stor tillid til mine forældre og søster( Kennys familie bor meget langt væk så det er ikke aktuelt at de lige passer) Ungerne trives og ved at de vil ringe hvis de synes at vi skulle komme, ikke så mgeet mht Asta men med Anton:0)

Christina

Anmeld

11. november 2010

Lærke90

Freja er nu næsten 11 mdr., og har kun været passet en gang i et par timer. Tror hun var omkring et halvt år.

Vi skulle i biografen. Normalt ville jeg ikke lade hende blive passet, men eftersom at vores barn har lidt både af det ene og det andet og har været meget ked af, havde vi forældre lige brug for et par timer - MEN jeg sad på søm

Det er også kun min mor som jeg vil lade passe Freja, indtil nu hvor hun er begyndt i dagpleje selvfølgelig. Er stadig ikke vildt begejstret for at hun skal passes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.