Hvornår blev baby passet første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel var jeres barn da det blev passet første gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.686 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Anonym trådstarter

Hej alle.

Efter at have hørt i statsamtet, at næsten alle babyer på 3 måneder har været passet i nogle timer, er jeg interesseret i at høre om det også er sådan herinde?

Min baby er 2½ måned, og jeg er slet slet ikke klar til at lade baby passe...

Er jeg virkelig den eneste?

Skriv også gerne hvornår jeg baby overnattede uden for hjemmet første gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Anonym trådstarter

Hov, der var egentligt flere svarmuligheder... De blev væk

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Alttså for mig er det svært at svare på med sådan en afstemning

Idun var 10 mrd og Frigg var 6 uger vidst... Men det var fordi hun jo fast sover de der mange mange timer til middag. Så vi havde lovet Idun noget storesøster alene tid med mor og far. Så Frigg blev 'passet' mens hun sov til middag Og det gik ok. Frigg opdagede det ikke, det var nok mest mor der opdagede det

Men der går længe, før hun kan blive passet, når hun er vågen - og skal puttes... Gyyys

Anmeld

10. november 2010

Malthes mor

Malthe blev passet et par timer da han var ca 14 dage. Der var et arrengement i storebrors børnehave, og der ville jeg ikke have lillebror med over.

Anmeld

10. november 2010

Nadia&Daniel

Vores datter på 17 dage (imorgen) - skal passes i to timer imorgen (af farmoren) - pga vil ikke tage hende med til blodprøvetagning, når jeg ved vi også skal på farten om formiddagen..

Anmeld

11. november 2010

Carina1977

Min søn blev passet første gang da han var 1½ måned. Vi skulle til et bryllup, så han blev passet hos mine daværende svigerforældre indtil næste dag. jeg må da indrømme at han var i mine tanker hele tiden, og der også gik temmelig længe inden jeg lod ham blive passet igen

Anmeld

11. november 2010

FruEllingsen

Marcus var lige knap 2 måneder da han blev passet første gang. og 2½ måned da han blev passet med overnatning.

Anmeld

11. november 2010

Bom

Matilde er først lige blevet passet ude sådan rigtig... Eller det var nu herhjemme, hvor mine forældre passede hende i 3½ time, mens vi var i biffen, og det var sku de længste 3½ time ever, der går længe før jeg gør det igen..

Anmeld

11. november 2010

patella

Jeg har det fuldstændig som dig. Bastian var 8 måneder før jeg lod reservebedste passe ham i nogle få timer. Men jeg aner ikke hvorfor jeg frygtede det så meget. Det gik simpelthen så godt uden nogle problemer overhovdet. 

Men han er nu 11 måneder og har endnu ikke sovet ude om natten, for mor her er så bange for at han blir for ked af det, hvis det ikke er os der putter ham til natten. Men jeg tror faktisk ikke jeg har noget at ha frygten i, for han er nøjagtig ligeså nem at putte til sine daglige lure af andre, som af mig, så det gælder formentlig også til natten. Måske det snart skal afprøves... 

Vil bare sige jeg forstår dig 100%, og bebs skal da ikke passes før DU har et behov for det, det skal da ikke være bedsteforældrenes behov man opfylder, for baby beder jo ikke om det!!!

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jonathan blev passet et par timer af og til af min mor allerede under 1.måned, og da han var 5 uger overnattede han hos hende, da vi var kørt helt ned til sømmet af kolikken. Herefter blev han passet med overnatning ca. 1-2 gange om måneden hvor vi får sovet ud og har kærestetid. Men han eeeelsker også sin Mormor så de hygger sig helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.