Kontaktmøde i ny dp i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Henri84

twinboys skriver:

Smiler så send ham ind til mig... ville med glæde nuppe den skønne drengog 1 2 3 har plads 1.1.2011

Ikke friste sådan Det ville blive noget værre rod med transport Suk hvem der bare stadig boede på Kløvervej Men, det bliver nu også skønt med hus og have til ungerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Ikke friste sådan Det ville blive noget værre rod med transport Suk hvem der bare stadig boede på Kløvervej Men, det bliver nu også skønt med hus og have til ungerne

Det bliver skøøøøøøønt...

I kan komme på forbesøg hos mig på fredag.... så hyggeligt...

Majbritt

Anmeld

10. november 2010

Henri84

twinboys skriver:

Det bliver skøøøøøøønt...

I kan komme på forbesøg hos mig på fredag.... så hyggeligt...

Majbritt

Fredag skal han lige et smut på sygehuset om formiddagen -til svedtest
Og jeg sagde du IKKE måtte friste Men vi kommer nu gerne på besøg en dag, nu har vi også bil igen efter 1 1/2 uge uden

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Fredag skal han lige et smut på sygehuset om formiddagen -til svedtest
Og jeg sagde du IKKE måtte friste Men vi kommer nu gerne på besøg en dag, nu har vi også bil igen efter 1 1/2 uge uden

Jeg  synes i skal komme og 1 2 3 så er han MIN...

Den charmebøf vil jeg have...

Majbritt

Anmeld

10. november 2010

Henri84

twinboys skriver:

Jeg  synes i skal komme og 1 2 3 så er han MIN...

Den charmebøf vil jeg have...

Majbritt

Vi vil også gerne have diiig Hvorfor bor du ikke i Chr. feld?
Men rent praktisk -ville det overhovedet kunne lade sig gøre når det er 2 forskellige kommuner
Vi havde tidligere snakket om Haderslev som en mulighed nemlig, jeg skal jo alligevel til Haderslev hver dag når min barsel slutter så jeg kan gøre min lærer udd. færdig

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Men rent praktisk -ville det overhovedet kunne lade sig gøre når det er 2 forskellige kommuner
Vi havde tidligere snakket om Haderslev som en mulighed nemlig, jeg skal jo alligevel til Haderslev hver dag når min barsel slutter så jeg kan gøre min lærer udd. færdig

Man må gerne vælge en dagplejer i den by man jobber så kom i bare ind til mig... Jeg har alt og 11 års erfaring...men i skal være hurtig inden en anden får pladsen for har lige fået besked om at et af mine børn har fået børnehaveplads fra 1.1.2011

Majbritt

Anmeld

10. november 2010

Henri84

twinboys skriver:

Man må gerne vælge en dagplejer i den by man jobber så kom i bare ind til mig... Jeg har alt og 11 års erfaring...men i skal være hurtig inden en anden får pladsen for har lige fået besked om at et af mine børn har fået børnehaveplads fra 1.1.2011

Majbritt

Fusker, ikke lokke, du bor i den modsatte retning af sem
Nu må vi se hvad mavefornemelsen siger til kontaktmødet i morgen

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Sov på det søde...

Anmeld

10. november 2010

Henri84

twinboys skriver:

Sov på det søde...

Det vil jeg gøre

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Fusker, ikke lokke, du bor i den modsatte retning af sem
Nu må vi se hvad mavefornemelsen siger til kontaktmødet i morgen

De lukker christiansfeld...tror jeg... lige som de andre små byer som Hoptrup...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.