Kontaktmøde i ny dp i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Henri84

Så skal vi ned og se den plads Elias har fået tilbudt når vi flytter
Det er allerede 4. dp han skal være hos
Hvad skal vi huske at spørge om? Glemmer altid et eller andet
Jeg HÅBER det er en der gider ham, og gider tage de hensyn han har brug for
Uhh jeg er spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

serinasmor

jeg var nede for at se serinas dagpleje for første gang igår ... da jeg kom hjem tænkte jeg " hvorfor stillede du ikke hvad nu hvis- spørgsmål" altså .. tænkte eksempler på helt almindelige ting de små gør i hverdagen .. hvad gør dp så  

Anmeld

10. november 2010

Henri84

serinasmor skriver:

jeg var nede for at se serinas dagpleje for første gang igår ... da jeg kom hjem tænkte jeg " hvorfor stillede du ikke hvad nu hvis- spørgsmål" altså .. tænkte eksempler på helt almindelige ting de små gør i hverdagen .. hvad gør dp så  

God idé

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Ønsker jer en god tur derned... Håber i bliver glade for hende... ellers må i til Sydbyen... Jeg snupper gerne den lækre Elias... nam nam

Anmeld

10. november 2010

Henri84

twinboys skriver:

Ønsker jer en god tur derned... Håber i bliver glade for hende... ellers må i til Sydbyen... Jeg snupper gerne den lækre Elias... nam nam

Tak tak Uhh jeg savner faktisk Haderslev rigtig meget, men min kæreste ville helst ikke tilbage
Det er lige før jeg gerne kørte ham til Haderslev bare for at få en som rent faktisk gider ham og ikke bare ser ham som besværlig
Men ja, vi håber heldet er med os denne gang

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Tak tak Uhh jeg savner faktisk Haderslev rigtig meget, men min kæreste ville helst ikke tilbage
Det er lige før jeg gerne kørte ham til Haderslev bare for at få en som rent faktisk gider ham og ikke bare ser ham som besværlig
Men ja, vi håber heldet er med os denne gang

Kom tilbage til Haderslev... Hvorfor vil han ikke det...

Majbritt

Anmeld

10. november 2010

Henri84

twinboys skriver:

Kom tilbage til Haderslev... Hvorfor vil han ikke det...

Majbritt

Han mumler noget om han ikke gider bo for tæt på svigerforældrene

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Han mumler noget om han ikke gider bo for tæt på svigerforældrene

Åhhhh hold op... dejligt at have familien tæt på

Anmeld

10. november 2010

Henri84

twinboys skriver:

Åhhhh hold op... dejligt at have familien tæt på

Hihi, det synes han ikke
Vi flytter til Christiansfeld, og mine forældre bor i Haderslev nord (omkring stadion), så det er ikke en gang fordi der er meget kortere til Haderslev syd end Christiansfeld, men det er jo samme by

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Hihi, det synes han ikke
Vi flytter til Christiansfeld, og mine forældre bor i Haderslev nord (omkring stadion), så det er ikke en gang fordi der er meget kortere til Haderslev syd end Christiansfeld, men det er jo samme by

Smiler så send ham ind til mig... ville med glæde nuppe den skønne drengog 1 2 3 har plads 1.1.2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.