"niiiiiiii"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Milka

Skouboe skriver:

Det er HELT VILDT FEDE!! Er det almindeligt fløjl?

Jeg har tænkt en del over at sy med bindebånd - jeg leder pt. efter et sted der sælger fede snørebånd (enderne er nemlig så praktiske), men det eneste sted jeg har fundet med rigtigt seje snørebånd, sælger ikke uden for USA

Kunne du iøvrigt ikke lære mig at tage så fede billeder af tøjet? Det er lige sådan nogle jeg mangler til at gøre min amio side (og iøvrigt også Daub Deluxe, hvis jeg ikke bare lukker den ned og udelukkende fokuserer på amio) super lækker - jeg er helt sikker på at det ville booste salget...

Jeg ville aldrig have fundet på at tage sådan et billede.. jeg er desværre bare ikke visuelt kreativ.. 

Det er iøvrigt også de striber du har bestilt på bøtternes bukser - skal begge par være sorte med prikker, eller skal det ene par være i helt sort babyfløjl og så med den stribede rib? Jeg tænkte så de ikke er ens?

iiiih tak det er sådan noget lidt elastisk fløjl, meget lækkert. jeg skulle have lavet to rækker med elastik for oven, og sat metaldutterne længere ned – det ville have set pænere ud. det må blive på næste par. tog et billede af en sur citron iført nye bukser i morges, skal lige hente det ned fra kameraet.

hvad mener du med at du ikke selv kunne have fundet på at tage sådan et billede? uddyb venligst så kan jeg måske prøve at give dig nogen camilla-retningslinier

kunne være lækkert hvis bukserne var lidt forskellige, god ide vi glæder os helt vildt til dem. er de med foer? er foer svært at sy, forresten? hvordan dælen gør man?

skal nok også få kigget på dit logo til amio snart har du solgt noget derinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Skouboe

Milka skriver:

iiiih tak det er sådan noget lidt elastisk fløjl, meget lækkert. jeg skulle have lavet to rækker med elastik for oven, og sat metaldutterne længere ned – det ville have set pænere ud. det må blive på næste par. tog et billede af en sur citron iført nye bukser i morges, skal lige hente det ned fra kameraet.

hvad mener du med at du ikke selv kunne have fundet på at tage sådan et billede? uddyb venligst så kan jeg måske prøve at give dig nogen camilla-retningslinier

kunne være lækkert hvis bukserne var lidt forskellige, god ide vi glæder os helt vildt til dem. er de med foer? er foer svært at sy, forresten? hvordan dælen gør man?

skal nok også få kigget på dit logo til amio snart har du solgt noget derinde?

Det bliver lige den hurtige version - mokken er ... ehh... en mokke lige nu.

Ja, de bliver med foer, nej, det er ikke svært at sy - du skal bare holde tungen meget lige i munden ved de første 5-6 par, men nok nemmest hvis vi kan sidde sammen og jeg kan vise dig det. Ellers må du have en billed tutorial (jeg skylder Tina en alligevel)

Det der med at tage billeder, der fremhæver tøjet og præsenterer det på den bedste måde, er jeg bare ikke god til, og tøjet i sig selv kan jo være nok så lækkert, hvis billederne ser trælse ud.

Nej, jeg har ikke solgt noget derinde endnu, men jeg har stort set heller ikke noget liggende derinde endnu..

Anmeld

11. november 2010

Milka

Skouboe skriver:

Det bliver lige den hurtige version - mokken er ... ehh... en mokke lige nu.

Ja, de bliver med foer, nej, det er ikke svært at sy - du skal bare holde tungen meget lige i munden ved de første 5-6 par, men nok nemmest hvis vi kan sidde sammen og jeg kan vise dig det. Ellers må du have en billed tutorial (jeg skylder Tina en alligevel)

Det der med at tage billeder, der fremhæver tøjet og præsenterer det på den bedste måde, er jeg bare ikke god til, og tøjet i sig selv kan jo være nok så lækkert, hvis billederne ser trælse ud.

Nej, jeg har ikke solgt noget derinde endnu, men jeg har stort set heller ikke noget liggende derinde endnu..

tøj er svært at fotografere – ofte ser det ikke ud af meget når det hænger eller ligger fladt, og de der små modeller vi har er jo ikke just gode til at stå stille og posere

hvis du alligevel laver en foer-tutorial vil jeg gerne bede om en kopi

Anmeld

11. november 2010

oo

at du ikke kunne regne det ud, Camilla...come on...tsk tsk

der er ikke nogen ord-ord herhjemme (surprise surprise), men Sol har nogle gevaldige hikketure stort set hver dag, og når hun synes det er rigtig træls, så sir hun "mæææh" efter hvert hik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.