Milka skriver:
iiiih tak
det er sådan noget lidt elastisk fløjl, meget lækkert. jeg skulle have lavet to rækker med elastik for oven, og sat metaldutterne længere ned – det ville have set pænere ud. det må blive på næste par. tog et billede af en sur citron iført nye bukser i morges, skal lige hente det ned fra kameraet.
hvad mener du med at du ikke selv kunne have fundet på at tage sådan et billede? uddyb venligst
så kan jeg måske prøve at give dig nogen camilla-retningslinier 
kunne være lækkert hvis bukserne var lidt forskellige, god ide
vi glæder os helt vildt til dem. er de med foer? er foer svært at sy, forresten? hvordan dælen gør man? 
skal nok også få kigget på dit logo til amio snart
har du solgt noget derinde?
Det bliver lige den hurtige version - mokken er ... ehh... en mokke lige nu.
Ja, de bliver med foer, nej, det er ikke svært at sy - du skal bare holde tungen meget lige i munden ved de første 5-6 par, men nok nemmest hvis vi kan sidde sammen og jeg kan vise dig det. Ellers må du have en billed tutorial (jeg skylder Tina en alligevel)
Det der med at tage billeder, der fremhæver tøjet og præsenterer det på den bedste måde, er jeg bare ikke god til, og tøjet i sig selv kan jo være nok så lækkert, hvis billederne ser trælse ud.
Nej, jeg har ikke solgt noget derinde endnu, men jeg har stort set heller ikke noget liggende derinde endnu..
Anmeld