Milka skriver:
århja, de er fede! elsker den stribede top 
her et billede af mine – det der blev så vellykket (synes jeg) er at jeg klippede diagonalt på stoffet. modellerne sover skønhedssøvn så du må nøjes med et bare af bukserne. de kan i øvrigt stå af sig selv 
Det er HELT VILDT FEDE!! Er det almindeligt fløjl?
Jeg har tænkt en del over at sy med bindebånd - jeg leder pt. efter et sted der sælger fede snørebånd (enderne er nemlig så praktiske), men det eneste sted jeg har fundet med rigtigt seje snørebånd, sælger ikke uden for USA 
Kunne du iøvrigt ikke lære mig at tage så fede billeder af tøjet? Det er lige sådan nogle jeg mangler til at gøre min amio side (og iøvrigt også Daub Deluxe, hvis jeg ikke bare lukker den ned og udelukkende fokuserer på amio) super lækker - jeg er helt sikker på at det ville booste salget...
Jeg ville aldrig have fundet på at tage sådan et billede.. jeg er desværre bare ikke visuelt kreativ.. 
Det er iøvrigt også de striber du har bestilt på bøtternes bukser - skal begge par være sorte med prikker, eller skal det ene par være i helt sort babyfløjl og så med den stribede rib? Jeg tænkte så de ikke er ens?
Anmeld