"niiiiiiii"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Milka

ja, sådan siger lilja efter hun har spist og mens hun peger på sin næse: "niiiiii".

det tog mig noget tid men nu har jeg luret hvad hun mener: "ræk mig venligst en serviet, mor, så jeg kan tørre min næse af for madrester." så får hun servietten og så dupper hun sig grundigt på næsen.

glæder mig virkelig til der kommer flere ord – det er ikke altid liiige til at gennemskue hvad frøkenerne mener!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Skouboe

Milka skriver:

ja, sådan siger lilja efter hun har spist og mens hun peger på sin næse: "niiiiii".

det tog mig noget tid men nu har jeg luret hvad hun mener: ræk mig venligst en serviet, mor, så jeg kan tørre min næse af for madrester. så får hun servietten og så dupper hun sig grundigt på næsen.

glæder mig virkelig til der kommer flere ord – det er ikke altid liiige til at gennemskue hvad frøkenerne mener!

hehe.. herhjemme hedder det "kom her moar - pudse næse - NU moar".. man er vel ikke diktator for ingenting...

Det er ikke ubetinget en god ting mad al den snakken... du opdager hvor krævende ungerne i virkeligheden er...

Anmeld

10. november 2010

Milka

Skouboe skriver:

hehe.. herhjemme hedder det "kom her moar - pudse næse - NU moar".. man er vel ikke diktator for ingenting...

Det er ikke ubetinget en god ting mad al den snakken... du opdager hvor krævende ungerne i virkeligheden er...

kan godt forestille mig når de først begynder at snakke at jeg ønsker dem tilbage til de tider hvor de intet kunne

pernille! har syet et par super vellykkede bukser i dag! er dybt stolt!

Anmeld

10. november 2010

ChatH

Milka skriver:

det tog mig noget tid men nu har jeg luret hvad hun mener: "ræk mig venligst en serviet, mor, så jeg kan tørre min næse af for madrester." så får hun servietten og så dupper hun sig grundigt på næsen.

*FNIS* så bare vent til de snakker lidt mere og pludselig får lavet deres helt eget tvillinge sprog. hvor de kun kan forstå hinanden og man bare sidder og tænker " ohh my god, er mine børn helt normale?"

Anmeld

10. november 2010

Skouboe

Milka skriver:

kan godt forestille mig når de først begynder at snakke at jeg ønsker dem tilbage til de tider hvor de intet kunne

pernille! har syet et par super vellykkede bukser i dag! er dybt stolt!

Billeder!!

Masser af billeder tak!!! Og gerne på model (i virkeligheden bare en undskyldning for at kigge på billeder af tøserne..)

Jeg blev faktisk også færdige med et par her for ikke så lang tid siden, og jeg er en lille smule stolt af dem (det bliver man nemlig stadig indimellem, selv efter så mange par..). Det er en en af mine "gamle" kunder - jeg håber hun bliver vild med dem til sønnen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

Milka

Skouboe skriver:

Billeder!!

Masser af billeder tak!!! Og gerne på model (i virkeligheden bare en undskyldning for at kigge på billeder af tøserne..)

Jeg blev faktisk også færdige med et par her for ikke så lang tid siden, og jeg er en lille smule stolt af dem (det bliver man nemlig stadig indimellem, selv efter så mange par..). Det er en en af mine "gamle" kunder - jeg håber hun bliver vild med dem til sønnen.

århja, de er fede! elsker den stribede top

her et billede af mine – det der blev så vellykket (synes jeg) er at jeg klippede diagonalt på stoffet. modellerne sover skønhedssøvn så du må nøjes med et bare af bukserne. de kan i øvrigt stå af sig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

Milka

Chatarina skriver:

*FNIS* så bare vent til de snakker lidt mere og pludselig får lavet deres helt eget tvillinge sprog. hvor de kun kan forstå hinanden og man bare sidder og tænker " ohh my god, er mine børn helt normale?"

det havde mig og min søster også. dybt belastende for vores forældre

Anmeld

10. november 2010

Skouboe

Milka skriver:

århja, de er fede! elsker den stribede top

her et billede af mine – det der blev så vellykket (synes jeg) er at jeg klippede diagonalt på stoffet. modellerne sover skønhedssøvn så du må nøjes med et bare af bukserne. de kan i øvrigt stå af sig selv

Det er HELT VILDT FEDE!! Er det almindeligt fløjl?

Jeg har tænkt en del over at sy med bindebånd - jeg leder pt. efter et sted der sælger fede snørebånd (enderne er nemlig så praktiske), men det eneste sted jeg har fundet med rigtigt seje snørebånd, sælger ikke uden for USA

Kunne du iøvrigt ikke lære mig at tage så fede billeder af tøjet? Det er lige sådan nogle jeg mangler til at gøre min amio side (og iøvrigt også Daub Deluxe, hvis jeg ikke bare lukker den ned og udelukkende fokuserer på amio) super lækker - jeg er helt sikker på at det ville booste salget...

Jeg ville aldrig have fundet på at tage sådan et billede.. jeg er desværre bare ikke visuelt kreativ.. 

Det er iøvrigt også de striber du har bestilt på bøtternes bukser - skal begge par være sorte med prikker, eller skal det ene par være i helt sort babyfløjl og så med den stribede rib? Jeg tænkte så de ikke er ens?

Anmeld

11. november 2010

lion

Milka skriver:

Nej det kan godt være svært nogen gange.Men hvor er hun bare dygtig

Men være glad for hun peger på næsen, det gør Cassandra også de fleste gannge når hun har lang næsæe og så er der de gange hvor det er mit tøj det går ud over

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

Ha ha ha ha ha. Ja herhjemme siger Carla mam mam mam når hun vil have vand. Det giver absolut heller ingen mening! Men ja det er da skønt når de begynder at kunne gøre sig forståelige. Om end det så kun er mor det forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.