Håber i vil hjælpe...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Diana...

Alt er  her håber du snart får lillebror ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Ellers må du simpelthen forlange det..!! Altså i følge de sider der jeg læste har kroppen ikke godt af at være sat igang for længe..!! Og har baby hellere ikke..

Nej syntes også det er blevet "for nemt" at få KS..!! Jeg ønsker hellere ikke KS - mm. jeg kan mærke at jeg ikke KAN føde normalt, eller hvis der opstår en situation som kræver at få ham ud hurtigst muligt.. Dejligt at vi har muligheden men ja det er nemlgi alt for nemt..!! Heldigvis syntes jeg der er MANGE der har GODE grunde til at vælge et KS..!!

Ja tak det kan jeg sagtens følge dig i...!! 110%  -  har tænkt det samme flere gange..!! Det er bare ærgeligt at der skal SÅ meget til at man skal bryde sammen FØR de tænker.. OKAY så må vi overveje det igen..!

Selvf er der mange gode og fornuftige årsager til et KS. Har en veninde der vil have KS fordi hun ikke vil have veer.... (?!"#!?) Og så er hun bange for at få hæmorider... (?!"#!?) -kan gå fuldstændig amok over at folk kan "udnytte" systemet på den måde! Ikke nok med det så vil hun i fuld narkose for hun vil ikke have en rygmarvs halløj. Nej nej nej, mine hormoner koger når hun fortæller mig om det!

Der kan selvf opstå situationer hvor man bør overveje for og imod for hvad der ville være bedst for ens ufødte barn. Håber bare at hvis mit ender i KS at jeg kan få lov at være lokal bedøvet så jeg ikke går glip af selve fødslen.

Stod der andre muligheder hvis stikpillen ikke virkede? Kan simpelthen ikke finde noget brugbart.

Anmeld

11. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Selvf er der mange gode og fornuftige årsager til et KS. Har en veninde der vil have KS fordi hun ikke vil have veer.... (?!"#!?) Og så er hun bange for at få hæmorider... (?!"#!?) -kan gå fuldstændig amok over at folk kan "udnytte" systemet på den måde! Ikke nok med det så vil hun i fuld narkose for hun vil ikke have en rygmarvs halløj. Nej nej nej, mine hormoner koger når hun fortæller mig om det!

Der kan selvf opstå situationer hvor man bør overveje for og imod for hvad der ville være bedst for ens ufødte barn. Håber bare at hvis mit ender i KS at jeg kan få lov at være lokal bedøvet så jeg ikke går glip af selve fødslen.

Stod der andre muligheder hvis stikpillen ikke virkede? Kan simpelthen ikke finde noget brugbart.

Ej det var da en tarvelig grund..!! Altså nu havde jeg en meget slem første fødsel - og vi overvejede MEGET at få en KS ikke på oga. af smerten fysisk men smerten psykist som stadig har sine spor..!! MEN vil altså hellere give det et forsøg og håbe på en go oplevelse og forhåbentlig ikke 3 døgn i fødsel..!!

Øhh.. Jamen fandt en side hvor det var et spørgsmål til en JM hvor JM havde svaret at normalt forsøgte de med stikpiller i 3 dage, hvorefter de så ville se om de ku tage vandet, og hvis de ikke kan de måtte de bruge vedrop..!! For kroppen og baby blir påvirket ved hvert "indgreb" som en igangsættelse jo er..!! Nogle valgte at holde en "pause" efter de tre dage med stikpillerne, men det kunne man fravælge og be om droppet - at det var ens rettigheder..!!

Men nej for hunde vil da ikke gå glip af den store finale hvor man ser sit barn eller går glip af skriget Det er jo der man bryder sammen af lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.