Håber i vil hjælpe...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

twinboys

quar20 skriver:

hihihi du har altså noget med de fødsler og fornemmelser.. På lørdag.. Jamen det passer mig perfekt..   Og det ved jeg det også gør med svigermor som skal passe Tino...!!

GUD hvor jeg dog krydser finger for at der blir sat gang i noget

Jeps tænk nu bliver du snart MOAR igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

isimaven

quar20 skriver:

Uhhh så sender jeg sku lige det sidste jeg har i mig så du også lige kan få det

Taaak
men jeg snupper kun lige det du ikke skal bruge

Anmeld

11. november 2010

quar20

twinboys skriver:

Jeps tænk nu bliver du snart MOAR igen

Ja det er altså vildt og skræmmende at tænke på.. Men dejligt

Anmeld

11. november 2010

quar20

isimaven skriver:

Taaak
men jeg snupper kun lige det du ikke skal bruge

Anmeld

11. november 2010

henh01

Krydser alt hvad jeg har lært...

Håber godt nok du har lidt medvind i dag...

Anmeld

11. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Krydser alt hvad jeg har lært...

Håber godt nok du har lidt medvind i dag...

1000 tak søde...!! Og krydser for at du snart får gang i veerne... Hvordan er natten gået?

Anmeld

11. november 2010

henh01

quar20 skriver:

1000 tak søde...!! Og krydser for at du snart får gang i veerne... Hvordan er natten gået?

Har sovet elendigt, men desværre ikke pga nogen veer.. Havde det varmt og for blødt så smed mig på sofaen hvor jeg fik sovet en smule afbrudt af en masse tisserier.

Skal derop i dag og de skal lige prøve på at give mig en stikpille mere.. De virker tilsyneladende ikke.. Håber jeg kan finde mig selv og banke i bordet hvis det er hvad de vil tilbyde igen. Er normalt på ingen måde bleg for at sige min mening, men det er som om jeg bare nikker og siger ja og amen til alt de siger på sygehuset.

Anmeld

11. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Har sovet elendigt, men desværre ikke pga nogen veer.. Havde det varmt og for blødt så smed mig på sofaen hvor jeg fik sovet en smule afbrudt af en masse tisserier.

Skal derop i dag og de skal lige prøve på at give mig en stikpille mere.. De virker tilsyneladende ikke.. Håber jeg kan finde mig selv og banke i bordet hvis det er hvad de vil tilbyde igen. Er normalt på ingen måde bleg for at sige min mening, men det er som om jeg bare nikker og siger ja og amen til alt de siger på sygehuset.

arhhh ØV altså...!! Igår søgte jeg på nettet om igangsættelse osv, og der fandt jeg nogle sider hvor jeg så læste at hvis stikpillerne ingen effekt har efter 3 dage, sætte de fleste sygehuse og JM'er gang i vedroppet..!! Simpelthen for at man ikke kører kroppen træt, for selvom man ikke mærker nogen virkning arbejder kroppen stadig..!!

Der stod så også at igangsættelser tit ender i kejsersnit fordi moren er udmattet og kan baby også hurtigt blive..!!

Håber der sker noget idag, og ja.. Er normalt hellere ikke bleg for at udtrykke min mening, MEN kender godt det med at man bare nikker og siger ja, nej og amen når man er på sygehuset..!! Ikke fordi jeg IKKE tør sige min mening, men gider faktisk ikke være til grin og være en sur mokke overfor en Jm der kan risikerer at komme ind når man er i fødsel - også har de allerede dannet sig et indtryk af mig som person..!!

Men har idag besluttet mig for at jeg giver den HELE armen idag.. Siger de nu at de ikke vil sætte mig igang i dag, så bryder jeg sku nok sammen, også bliver jeg siddende indtil de siger ja.. Lyder måske dumt og latterligt, men er faktisk ligeglad med hvordan de ser på mig nu..

Anmeld

11. november 2010

henh01

quar20 skriver:

arhhh ØV altså...!! Igår søgte jeg på nettet om igangsættelse osv, og der fandt jeg nogle sider hvor jeg så læste at hvis stikpillerne ingen effekt har efter 3 dage, sætte de fleste sygehuse og JM'er gang i vedroppet..!! Simpelthen for at man ikke kører kroppen træt, for selvom man ikke mærker nogen virkning arbejder kroppen stadig..!!

Der stod så også at igangsættelser tit ender i kejsersnit fordi moren er udmattet og kan baby også hurtigt blive..!!

Håber der sker noget idag, og ja.. Er normalt hellere ikke bleg for at udtrykke min mening, MEN kender godt det med at man bare nikker og siger ja, nej og amen når man er på sygehuset..!! Ikke fordi jeg IKKE tør sige min mening, men gider faktisk ikke være til grin og være en sur mokke overfor en Jm der kan risikerer at komme ind når man er i fødsel - også har de allerede dannet sig et indtryk af mig som person..!!

Men har idag besluttet mig for at jeg giver den HELE armen idag.. Siger de nu at de ikke vil sætte mig igang i dag, så bryder jeg sku nok sammen, også bliver jeg siddende indtil de siger ja.. Lyder måske dumt og latterligt, men er faktisk ligeglad med hvordan de ser på mig nu..

Jeg håber de kan se at der skal gang i ve droppet i dag.

Tror allerede de har besluttet sig for at forsøge at få mig til at føde på en bestemt dag for i tirsdags sagde en lille grøndlansk JM: du føder ikke før torsdag.. Hmm tænker jeg.. griner

Det er bare dybt frustrerende og jeg synes de bruger kejsersnit for meget. Det er blevet for nemt for dem simpelthen. -Jeg vil meget nødigt have et snit. -som farmor siger: Man skal føde sine børn med smerte. Griner

Kender godt følelsen af at de allerede har dannet sig et indtryk, men dette indtryk kan også være for sukkersødt: Hende der hun siger bare ja til alt, hende kan vi godt holde lidt hen. -agtigt. Kan du følge mig?

Anmeld

11. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Jeg håber de kan se at der skal gang i ve droppet i dag.

Tror allerede de har besluttet sig for at forsøge at få mig til at føde på en bestemt dag for i tirsdags sagde en lille grøndlansk JM: du føder ikke før torsdag.. Hmm tænker jeg.. griner

Det er bare dybt frustrerende og jeg synes de bruger kejsersnit for meget. Det er blevet for nemt for dem simpelthen. -Jeg vil meget nødigt have et snit. -som farmor siger: Man skal føde sine børn med smerte. Griner

Kender godt følelsen af at de allerede har dannet sig et indtryk, men dette indtryk kan også være for sukkersødt: Hende der hun siger bare ja til alt, hende kan vi godt holde lidt hen. -agtigt. Kan du følge mig?

Ellers må du simpelthen forlange det..!! Altså i følge de sider der jeg læste har kroppen ikke godt af at være sat igang for længe..!! Og har baby hellere ikke..

Nej syntes også det er blevet "for nemt" at få KS..!! Jeg ønsker hellere ikke KS - mm. jeg kan mærke at jeg ikke KAN føde normalt, eller hvis der opstår en situation som kræver at få ham ud hurtigst muligt.. Dejligt at vi har muligheden men ja det er nemlgi alt for nemt..!! Heldigvis syntes jeg der er MANGE der har GODE grunde til at vælge et KS..!!

Ja tak det kan jeg sagtens følge dig i...!! 110%  -  har tænkt det samme flere gange..!! Det er bare ærgeligt at der skal SÅ meget til at man skal bryde sammen FØR de tænker.. OKAY så må vi overveje det igen..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.