Hvorfor sover hun ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Henri84

Må prøve de mylicon dråber måske
Ej tror jeg er villig til at prøve alt efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Malthes mor

Okay det her lyder muligvis voldsomt. Men jeg ville kræve at få en henvisning til sygehuset, for at få hende scannet - i første omgang i maveområdet. Når det nu har stået på så længe, og jeres læge har tjekket hende flere gange uden resultat.

Anmeld

12. november 2010

Henri84

Malthes mor skriver:

Okay det her lyder muligvis voldsomt. Men jeg ville kræve at få en henvisning til sygehuset, for at få hende scannet - i første omgang i maveområdet. Når det nu har stået på så længe, og jeres læge har tjekket hende flere gange uden resultat.

Jeg må snakke med lægen om det på mandag igen..
I dag har hun dog sovet siden hun blev lagt 19.30, wow det er vildt

Anmeld

12. november 2010

Henri84

Fik jeg lige skrevet og nu er hun vågen
Jeg er fuldstændig drænet for energi, og i går var jeg decideret syg, er helt sikker på det hænger sammen med søvnmangel hos mig
Heldigvis tog kæresten lidt mere over en vanligt i nat, så jeg kunne få sovet bare lidt mere end vanligt
Nøj min lille natteteorist er højt elsket om dagen Men til tider rimelig træls om natten

Anmeld

13. november 2010

Tulle28

Puuuuh stort til dig! Det lyder bare hårdt:-(

Jeg ville også få tjekket hendes ører hos en rigtig ørelæge, som flere af de andre også skriver. Også selvom din egen læge er god til ører:-) Og så tror jeg faktisk også jeg ville kræve at blive sendt videre i systemet eller evt. få en anden læge til at kigge hende efter i sømmene?

Hov jeg retter lige mit indlæg, glemte lige at spørge: Hvornår gik I igang med fast føde?

Knus Tulle

Anmeld

13. november 2010

Henri84

Tulle28 skriver:

Puuuuh stort til dig! Det lyder bare hårdt:-(

Jeg ville også få tjekket hendes ører hos en rigtig ørelæge, som flere af de andre også skriver. Også selvom din egen læge er god til ører:-) Og så tror jeg faktisk også jeg ville kræve at blive sendt videre i systemet eller evt. få en anden læge til at kigge hende efter i sømmene?

Hov jeg retter lige mit indlæg, glemte lige at spørge: Hvornår gik I igang med fast føde?

Knus Tulle

Vi begyndte tidligt på grød.. Allerede en uges tid før hun blev 4 mdr. for at se om det ville hjælpe på nætterne, men ingen ændring rigtig, kun lige for en enkelt nat eller 2 Det var i samarbejde med lægen, da hun ikke ville tage flaske på det tidspunkt

Anmeld

13. november 2010

Tulle28

Henri84 skriver:

Vi begyndte tidligt på grød.. Allerede en uges tid før hun blev 4 mdr. for at se om det ville hjælpe på nætterne, men ingen ændring rigtig, kun lige for en enkelt nat eller 2 Det var i samarbejde med lægen, da hun ikke ville tage flaske på det tidspunkt

Kunne det tænkes at det er maden hun har problemer med? Var det måske nogenlunde samtidig med at søvnproblemerne startede? Det kan jo godt være at hendes tarmsystem har været umodent og at det har givet noget bøvl - der er jo en grund til at man som udgangspunkt siger at man skal starte på fast føde når de er 6 mdr..-)

Anmeld

13. november 2010

Henri84

Tulle28 skriver:

Kunne det tænkes at det er maden hun har problemer med? Var det måske nogenlunde samtidig med at søvnproblemerne startede? Det kan jo godt være at hendes tarmsystem har været umodent og at det har givet noget bøvl - der er jo en grund til at man som udgangspunkt siger at man skal starte på fast føde når de er 6 mdr..-)

Det begyndte 3-4 uger før vi startede op med mad.. Hun har aldrig haft problemer i forhold til hård mave eller lignende, vi startede meget langsomt op, og er først lige kommet rigtig i gang med 3. måltid for en uges tid siden.
Det virker heller ikke til at være 'ondt i maven' ifølge sp, da hun så nærmere ville trække benene til sig og ikke lave flitsbue, hvis det giver mening?
Det er først efter vi er begyndt på mad hun har 'alm' afføring, før var hendes afføring underlig (altså da hun kun blev ammet), altid grøn og fyldt med slim, slet ikke gul og grynet som jeg husker fra min søn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.