Jeg kan virkelig snart ikke hænge sammen mere af søvnmangel

Havde SP i går som ikke kom med noget voldsomt brugtbart andet end at vi kunne håbe det blev bedre når hendes eksem bliver bedre.. Hun har bare kun haft eksem i 2-3 uger, og søvnproblemerne har stået på siden hun var 3 mdr (er 6 mdr nu) så det tør jeg altså ikke helt tro på

Jeg havde optaget en kort optagelse af hvordan hun ligger og vender og drejer sig og skriger periodevist som sp så, og sp er ikke i tvivl om at hun har ondt/er meget generet, men af hvad
Historien kort er fra 0-3 mdr. sover hun igennem om natten, men har kolik og skriger 6-7 timer hver eneste dag. Vi har hende til zoneterapi og kiropraktor uden det har hjulpet.
Da skrigeriet stoppede begyndte hun i stedet at vågne oftere og oftere om natten, altså fra ca. 3 mdr. Da det toppede var hun vågen 2-3 gange I TIMEN natten igennem, men faldt relativt hurtigt i søvn igen.. Vi troede hun manglede mad og gik i gang med grød -uden resultat.
Den sidste måned ca er nattesøvnen så ændret fra mange hyppige opvågninger til 'kun' 2-4 opvågninger, som så tilgengæld varer helt op til 3 1/2 time pr gang! Hun er stort set sovende (ligger med lukkede øjne) men vender og drejer sig, spænder i hele kroppen (flitsbue) og skriger/stopper/skriger/stopper og sådan fortsætter hun så flere timer, hvor vi intet kan gøre for at trøste/stoppe

I løbet af den sidste ugr er hun begyndt at gøre det samme om dagen også, så det nu både er dag og nat hun sover dårligt
Lægen har set hende flere gange uden at finde noget, ører, lunger osv lyder fint selvom hun har rallet længe grundet en forkølelse hun ikke rigtig kan slippe helt af med...
Men hvad sker der? Jeg har virkelig ingen idéer

Vi har også forsøgt at hun sover: i vores seng, i vuggen ved siden af vores seng, i vuggen på værelset, i tremmesengen på værelset, alt sammen uden der sker en ændring i søvnmønstret -eller mangel på samme! Suk, jeg er TRÆT TRÆT TRÆT

Hjælp mig til at hjælpe min lille trunte, be om