Hvordan er vores chancer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Lambi

Hej 

Vi har lige været igennem første forsøg, og jeg skal teste om ca. 12 dage, så jeg hååååber at det lykkes første gang..

Jeg spurgte min læge da jeg fik det lavet, hvor stor mulighed der egentlig er for at blive gravid i første hug, og han sagde at det er faktisk relativt  mange der bliver gravide første gang, eller i de første 3 forsøg...

jeg  for dig/jer

held og lykke fremover....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Mullefisen2011

Lambi skriver:

Hej 

Vi har lige været igennem første forsøg, og jeg skal teste om ca. 12 dage, så jeg hååååber at det lykkes første gang..

Jeg spurgte min læge da jeg fik det lavet, hvor stor mulighed der egentlig er for at blive gravid i første hug, og han sagde at det er faktisk relativt  mange der bliver gravide første gang, eller i de første 3 forsøg...

jeg  for dig/jer

held og lykke fremover....

Uhh det lyder jo bare rigtig godt.. Jeg får så hverken hormoner eller noget så håber min krop er normal..  Har lige set 2 i samme situation som os blive gravide i 1. hug så det er det vi håber på...

Held og lykke til jer også..  for jer.. Giv endelig en opdatering..

Anmeld

13. november 2010

Molly8

Mullepigen86 skriver:

Uhh det lyder jo bare rigtig godt.. Jeg får så hverken hormoner eller noget så håber min krop er normal..  Har lige set 2 i samme situation som os blive gravide i 1. hug så det er det vi håber på...

Held og lykke til jer også..  for jer.. Giv endelig en opdatering..

Jeg har PCO, men vi var fantastisk heldige, at der var gevinst i første hug. Jeg tror, det har stor betydning, at man tager den med ro og stoler på, det kommer før eller siden.

Held og lykke med det.

Kh Molly

Anmeld

13. november 2010

Mullefisen2011

Molly8 skriver:

Jeg har PCO, men vi var fantastisk heldige, at der var gevinst i første hug. Jeg tror, det har stor betydning, at man tager den med ro og stoler på, det kommer før eller siden.

Held og lykke med det.

Kh Molly

Tror du har helt ret i at man skal passe på at stresse for meget med det hele... Håber bare sådan at det lykkes nu her  Men nu må vi se .. Og håbe på det bedste

Tillykke til jer  Dejligt det lykkes så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.