Hvordan er vores chancer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Mullefisen2011

Nu skal vi jo starte op i IUI nu her i denne cyklus og da lægen fortalte det igår begyndte jeg at flyve på en lille lyserød sky fordi det bare er det vi har ventet på i flere måneder nu

Jeg skal starte op uden at ha fået en HSG, jeg er blevet scannet indenvendig igår og alt så bare GODT ud, sagde hun og så skal jeg ha lavet en GU på 12 dagen i min cyklus når jeg skal scannes første gang..

Men nu sidder jeg og tænker.. Hvor gode er vores chancer egentlig for at det kan lykkes i 1. forsøg..
Ved at de siger ca. 19 % chance og så plus lidt når det er Donor..

Men har jeg ekstra chance nu hvor jeg ikke fejler noget ?? Eller er det ligemeget.. tænker at hvis kvinden fejler noget af en art har de måske svære ved at blive gravide ?? eller er jeg helt forkert på den..

Lever jo nærmest på en lyserød sky lige nu og håber sådan vi kan klare den i 1. forsøg da det er det sidste inden betalingen.. Men blir i tvivl om jeg er for optimistisk.. for ved at det NEMT kan ske at det ikke lykkes og vi skal flere forsøg igennem.. Så skal lære at slå koldt vand i blodet..

Hvad siger i?? andet end jeg skal slappe lidt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Miia90

Heej søde. fantastisk i er kommet i behanding jeg skal have mit 3 iui-h forsøg engang i næste uge. skal op og scannes på tirsdag.

vi er uforklarelig barnløse. vi er begge sunde og raske.

men der er desværre ikk sket noget endnu

Mia

Anmeld

10. november 2010

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

Heej søde. fantastisk i er kommet i behanding jeg skal have mit 3 iui-h forsøg engang i næste uge. skal op og scannes på tirsdag.

vi er uforklarelig barnløse. vi er begge sunde og raske.

men der er desværre ikk sket noget endnu

Mia

Hej søde..

Det er bare så dejligt.  Uhh Held og lykke med jeres forsøg..

Men så har jeg nok heller ikke de store chancer.. øvv.. men håber da..

Anmeld

10. november 2010

Miia90

Man skal aldrig sig aldrig. måske er i heldige jeg for den er der i første hug  

er du på medicen ?

Anmeld

10. november 2010

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

Man skal aldrig sig aldrig. måske er i heldige jeg for den er der i første hug  

er du på medicen ?

Håber jeg virkelig

Nej er slet ikke på noget medicin.. de tager 3 forsøg uden noget hjælp andet end Ægløsningssprøjten..

Så håber det er godt

Anmeld

10. november 2010

Miia90

jeg var på medicen de to første gange, og danne 2 fine æg begge gange. denne gang prøver vi uden noget som helst

Anmeld

10. november 2010

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

jeg var på medicen de to første gange, og danne 2 fine æg begge gange. denne gang prøver vi uden noget som helst

Okay spændende så..  Håber virkelig for jer..

Håber jeg kan klare den uden, men hun kunne se nogle blærer eller æg igår på scanningen så håber det tegner godt

Anmeld

10. november 2010

Miia90

det er jo dine æg, der vokser og begynder og modne sig, så de er klar til og blive befrugt når du har ægløsning

Anmeld

10. november 2010

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

det er jo dine æg, der vokser og begynder og modne sig, så de er klar til og blive befrugt når du har ægløsning

haha så kan du se hvor meget forstand jeg har på det

Anmeld

10. november 2010

Miia90

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.