Uddannelse om aften / weekenderne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvad med aftenskolerne - der kommer nyt katalog her lige inden årsskiftet

Ej, det skal jeg da ha fat i - ved du hvor man kan få det henne - vi modtager det hvert fald ikke (ellers har hvert fald ikke gjort de 3 år vi har boet her i Jylland)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ej, det skal jeg da ha fat i - ved du hvor man kan få det henne - vi modtager det hvert fald ikke (ellers har hvert fald ikke gjort de 3 år vi har boet her i Jylland)

Du kan se det på nettet FOF hedder den ene... Kan ikke huske de andre, men prøv at google aftenskole og så det område du bor i, så tror jeg bestemt der kommer nogle brugbare resultater. Det er heller ikke ret dyrt. Gebyret plejer at ligger omkring 500-1000 kr. for et hold...

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Du kan se det på nettet FOF hedder den ene... Kan ikke huske de andre, men prøv at google aftenskole og så det område du bor i, så tror jeg bestemt der kommer nogle brugbare resultater. Det er heller ikke ret dyrt. Gebyret plejer at ligger omkring 500-1000 kr. for et hold...

Tusinde mange tak

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Tusinde mange tak

Velbekomme. Jeg håber, du finder noget spændende

Anmeld

12. november 2010

Svenne

Baagøe skriver:

Problemet ved alle de udemærkede uddannelser du nævner er at TS skal betale dem selv, og det er meget temmelig bekostelig affære

Det er rigtigt!!
Men det koster "ingenting" i forhold til HD!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.