Uddannelse om aften / weekenderne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Må man overhovedet det ???  Det syntes jeg da at ha hørt at man ikke må, da jeg selv godt kunne tænke mig at lave lidt her om aftenen

Det må du hvert fald, så længe du ikke modtager penge for det, så står det dig frit for hvad du gerne vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Sofia

Anonym skriver:

Muligvis et dumt spørgsmål - men hvad er en hd??

Hvis man tager en hd svarer det til en bachelor, indenfor handel osv. Så det matematiske vil du få gennem økonomi, statistik osv. den tages på fx handelshøjskolen i Århus (ASB). Den er tilrettelagt sådan at undervisningen er om aftenen og ind i mellem om lørdagen

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Hvis man tager en hd svarer det til en bachelor, indenfor handel osv. Så det matematiske vil du få gennem økonomi, statistik osv. den tages på fx handelshøjskolen i Århus (ASB). Den er tilrettelagt sådan at undervisningen er om aftenen og ind i mellem om lørdagen

Uh, det kunne jo da være meget godt - det vil jeg undersøge nærmere, mange tak

Anmeld

10. november 2010

Svenne

Jeg er igang med en akademiuddannelse. Det er en "overbygning" på merkonom.
Jeg har fire merkonom-fag, og er nu igang med et specialeforløb. Derefter mangler jeg kun at skrive en afsluttende opgave.
Hver del er et halvt år.

Jeg synes, det er helt perfekt at gøre, mens jeg er på barsel! Så føler man stadig, at der er lidt at gå op i og man bliver ved med at lære noget, selvom man ikke går på arbejde..

Akademiuddannelse giver, med den rigtige sammensætning af fag, adgang til HD2. del..

Vil dog lige sige, at HD kaldes "skilsmisse-uddannelsen", da det er et meget krævende studie, som jo tages på deltid ved siden af fuldtidsarbjede!!
Jeg skal hvertfald ikke igang med det, mens jeg har små børn - men jeg har respekt for dem som kan!

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

Svenne skriver:

Jeg har fire merkonom-fag, og er nu igang med et specialeforløb. Derefter mangler jeg kun at skrive en afsluttende opgave.
Hver del er et halvt år.

Jeg synes, det er helt perfekt at gøre, mens jeg er på barsel! Så føler man stadig, at der er lidt at gå op i og man bliver ved med at lære noget, selvom man ikke går på arbejde..

Akademiuddannelse giver, med den rigtige sammensætning af fag, adgang til HD2. del..

Vil dog lige sige, at HD kaldes "skilsmisse-uddannelsen", da det er et meget krævende studie, som jo tages på deltid ved siden af fuldtidsarbjede!!
Jeg skal hvertfald ikke igang med det, mens jeg har små børn - men jeg har respekt for dem som kan!

Har li læst lidt om hd'en og det lyder vildt spændende, men det bliver nok ikke lige dem, da jeg desværre ikke har 36.000,- kr. der står uddannelse på - øv bøv......

Anmeld

10. november 2010

Svenne

Anonym skriver:

Har li læst lidt om hd'en og det lyder vildt spændende, men det bliver nok ikke lige dem, da jeg desværre ikke har 36.000,- kr. der står uddannelse på - øv bøv......

Okay, ej det kan jeg godt forstå..
Så skal man næsten have en arbejdsgiver, der betaler det for at gå igang med sådan en uddannelse..
Man skal også have to års relevant erhvervserfaring..

Anmeld

10. november 2010

Sofia

Anonym skriver:

Vil lige skrive at jeg kender mange der læse jura sammen med mig og som tager en HD ved siden af, den er dyr, men man kan jo dele det på, så du fx kun tager et fag af gangen, så bliver det jo ikke så mange penge på en gang. Held og lykke

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Svenne skriver:

Hver del er et halvt år.

Problemet ved alle de udemærkede uddannelser du nævner er at TS skal betale dem selv, og det er meget temmelig bekostelig affære

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Problemet ved alle de udemærkede uddannelser du nævner er at TS skal betale dem selv, og det er meget temmelig bekostelig affære

Nemli og da jeg jo faktisk er uddannet er det ikke et "must", men bare for "hyggens" skyld at tage lidt ekstrauddannelse, har godt nok en opsparing, men der skulle der jo gerne stå bryllup på engang

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Nemli og da jeg jo faktisk er uddannet er det ikke et "must", men bare for "hyggens" skyld at tage lidt ekstrauddannelse, har godt nok en opsparing, men der skulle der jo gerne stå bryllup på engang

Hvad med aftenskolerne - der kommer nyt katalog her lige inden årsskiftet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.