Kæresten ikke tiltrukket af gravide :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

prøv at tænke på det som en mulighed for at finde nye muligeheder/veje/intimitet i jeres forhold.

hvad med -udenpå- sex?

forstår ikke lige helt hvad nu mener ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

DK

Hvis han virkelig ikke synes det er særligt rart at forbinde tanken om graviditet og sex, så er der jo ikke noget at gøre ved det!

I blive nødt til at finde andre måder at være intime sammen på i stedet!

Jeg synes helt ærligt heller ikke at gravide er sexede! De kan være super super smukke!! Men sexede? Ejj... Altså det er ligesom ikke "rigtigt" at forbinde en flot rund og tyk gravid-mave med sex!

Herhjemme har den voksende mave da også sat sine tilsvarende spor i dalende aktivitet på lagnerne, men det er nok også en kombi af at jeg er træt, har halsbrand og bækkenløsning, og at Mikkel jo nu ligesom heller ikke så godt kan "være" der. En baby der sparker helt vildt imens er også et ret stort turn off for os begge, he he! Vi dør af grin og så stopper vi helt og mærker på maven i stedet og så er den stemning ligesom gået af fløjten! (bogstavligt talt, he he)

Hvis din kæreste stadig elsker dig og er deltagende, så tror jeg ikke du skal være nervøs!!

Knus

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

Anonym skriver:

han deltager i alt det kan nu kan, og er rigtig god til at spørge hvis der er noget han er i tvivl om, ja jeg er nærmet pakket ind i vat når han er i nærheden. han siger dagligt at han glæder sig helt vildt til at den lille kommer og til at vi kan være en lille familie..

tror måske bare det er mig der er fjollet og homonerne der kører rundt..

åh det er dejligt at høre. Så er det sikkert "bare" forvirringen omkrng det hele der nager.

Du har ret, nogle gange så spiller ens homoner også ën et puds fordi man jo netop er mere følsom en ellers.

Anmeld

10. november 2010

BinaMor

Anonym skriver:

forstår ikke lige helt hvad nu mener ?

sådan.. hånd og mund-sex du ved gnide, gnubbe osv..

min ku heller ikke lide gravid maver sexsuelt. så vi dækkede den med tæppe eller gjorde det på en måde så maven ikke var synlig.

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

sådan.. hånd og mund-sex du ved gnide, gnubbe osv..

min ku heller ikke lide gravid maver sexsuelt. så vi dækkede den med tæppe eller gjorde det på en måde så maven ikke var synlig.

arr nu er jeg med

haha fik lige den sygeste griner over den med tæppet..
men mega fedt at det kan være en løsning, havde jeg aldrig selv fundet på 

Anmeld

10. november 2010

BinaMor

Anonym skriver:

arr nu er jeg med

haha fik lige den sygeste griner over den med tæppet..
men mega fedt at det kan være en løsning, havde jeg aldrig selv fundet på 

hehe.. hvad gør man ikke for et knald.............især når man er fuld af graviditetshormoner desperatiiion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.