Kæresten ikke tiltrukket af gravide :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Anonym trådstarter

Hej piger,
vidste ikke lige hvor jeg skulle smide den her.

men sagen er at jeg altid har vidst at min vidunderlige kæreste ikke tænder på gravide.. men troede det var noget andet når det er mig, kvinden han elsker og hende der skal være mor til hans barn..
førhen elskede jeg at gå i bad med ham og bare ligge at nusse helt uden tøj på men det kan jeg ikke mere, jeg er begyndt at gemme mig for ham. (mere end jeg gjorde før, grundet dårlig selvværd)
de gange vi har haft sex under min graviditet kan i hvert fald tælles på en hånd.
og kan mærke at jeg har brug for den intimitet og det nærværd, har prøvet at snakke med ham om det. men som han siger, det er ikke let at finde lyst til noget man ikke vil..
han er bange for at skade baby siger han..
årh ved bare ikke hvad jeg skal gøre, er bare så ked af det og skulle lige ud med det.

sorry det blev lidt langt. (er ano da det går mig meget tæt på)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

AnneBJ

Anonym skriver:

Hej piger,
vidste ikke lige hvor jeg skulle smide den her.

men sagen er at jeg altid har vidst at min vidunderlige kæreste ikke tænder på gravide.. men troede det var noget andet når det er mig, kvinden han elsker og hende der skal være mor til hans barn..
førhen elskede jeg at gå i bad med ham og bare ligge at nusse helt uden tøj på men det kan jeg ikke mere, jeg er begyndt at gemme mig for ham. (mere end jeg gjorde før, grundet dårlig selvværd)
de gange vi har haft sex under min graviditet kan i hvert fald tælles på en hånd.
og kan mærke at jeg har brug for den intimitet og det nærværd, har prøvet at snakke med ham om det. men som han siger, det er ikke let at finde lyst til noget man ikke vil..
han er bange for at skade baby siger han..
årh ved bare ikke hvad jeg skal gøre, er bare så ked af det og skulle lige ud med det.

sorry det blev lidt langt. (er ano da det går mig meget tæt på)

Hvis det kun er fordi han er bange for at skade baby, synes jeg du skal finde noget om (fx google, eller en gravi bog) at det overhovedet ikke skader hverken baby eller dig. Så han ligesom kan få "syn for sagen"..

Hvis der ligger mere i det - at han ikke synes det er pænt - er det straks en anden sag! Kan godt forstå det går dig meget på, herhjemme er det nærmest omvendt. Min kæreste synes gravide er virkelig sexede at se på, men jeg har det svært med at ligge tæt osv., fordi jeg sveder, får halsbrand og alt mulig andet træls

Tror du ikke I skal prøve at snakke mere om, hvad det er han ikke kan "lide"?

Anmeld

10. november 2010

sarahb

der er desværre nogle mænd der har det sådan.. Og ikke kan abstrahere for at der er en bebs i maven..
Min veninde og hendes mand var ikke sammen sexuelt overhoved i graviditeten, til trods for hun gerne ville. Men han kunne simpelthen ikke. Og det er der ikk noget at gøre ved, så nussede de og kyssede og krammede i stedet..

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
AnneBJ skriver:

Tag en god snak med ham om det, og sig klart og tydeligt hvor meget brug for ham du har. Du skal understrege at det er en vigtigt periode for dig, og at selvom du er gravid, har du stadig brug for omsorg, kærlighed, bare det at lille og nusse.

Og sex skader ikke baby. Det er godt for dig at have sex under din graviditet.

Hvis det kun er pga. han er bare, så prøv evt at søge på google

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Hvis det kun er fordi han er bange for at skade baby, synes jeg du skal finde noget om (fx google, eller en gravi bog) at det overhovedet ikke skader hverken baby eller dig. Så han ligesom kan få "syn for sagen"..

Hvis der ligger mere i det - at han ikke synes det er pænt - er det straks en anden sag! Kan godt forstå det går dig meget på, herhjemme er det nærmest omvendt. Min kæreste synes gravide er virkelig sexede at se på, men jeg har det svært med at ligge tæt osv., fordi jeg sveder, får halsbrand og alt mulig andet træls

Tror du ikke I skal prøve at snakke mere om, hvad det er han ikke kan "lide"?

har fundet noget til ham om det på google..
men tror desværre at der ligger mere i det end bare at "skade baby"
Jeg har virkelig prøvet en masse forskelligt og jeg er ikke særlig stor af en højgravid at være.
jeg har taget 7 kg på. og de sidder kun på maven..

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Tag en god snak med ham om det, og sig klart og tydeligt hvor meget brug for ham du har. Du skal understrege at det er en vigtigt periode for dig, og at selvom du er gravid, har du stadig brug for omsorg, kærlighed, bare det at lille og nusse.

Og sex skader ikke baby. Det er godt for dig at have sex under din graviditet.

Hvis det kun er pga. han er bare, så prøv evt at søge på google

tror der ligger mere i det end "bare at skade baby"
jeg har prøvet at snakke med ham om det mange gange, det er bare svært for mig at snakke om, fordi at jeg har det så dårligt med mig selv, hvilket jeg altid har haft.. 
også når jeg ved hvordan hans behov var før, men igen jeg vil jo heller ikke presse ham til det.
men elelrs er der jo ikke andet for at vente, nu har jeg da kun små 5 uger tilbage..

Anmeld

10. november 2010

oo

sarahb skriver:

der er desværre nogle mænd der har det sådan.. Og ikke kan abstrahere for at der er en bebs i maven..
Min veninde og hendes mand var ikke sammen sexuelt overhoved i graviditeten, til trods for hun gerne ville. Men han kunne simpelthen ikke. Og det er der ikk noget at gøre ved, så nussede de og kyssede og krammede i stedet..

sådan har det også været for os, vi har ikke haft sex siden vi lavede Sol. først var det mig der ikke havde lyst og så var det søren og til sidst var det os begge fordi vi var så bange for at miste hende før hun kom. så vi lod være og har været intime med kys og kram istedet

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

Det er synd for dig. Også fordi det jo får dig til at føle dig uatraktiv. Hvordan er han ellers (altså bortset fra det intime) er han kærlig, og f.eks kommer og aer maven og spørger ind til hvordan du har det. Deltager han i graviditeten, scanninger osv?

Måske er han bange for alle de forandringer der er på vej, men tør ikke snakke om det fordi han er bange for du bliver ked af det?

I hverfald er det vigtigt I får snakket ud. For 7 kilo er jo virkelig ikke meget.

Jeg synes selv jeg var rigtig flot gravid, men da jeg fornyligt så en video af mig selv inden jeg skulle føde (et par dage før) troede jeg det var løgn. Jeg lignede en hval Men fordi min kæreste var så god til at sige hvor dejlig jeg var, og fordi jeg var så glad for at være gravid, ja så måtte jeg i mit hoved, når jeg så mig selv i spejlet, havde synes jeg var utrolig flot gravid, for sådan husker jeg det altså Så jeg tror det betyder SÅ meget hvordan ens kæreste er omkring en i forhold til sit selvværd.

Men hvis han ellers er sød og kærlig og det "kun" er det seksuelle ved det, så tror jeg, at der er mange par der har det sådan (både hvor det er manden og kvinden er bare ikke føler de har lyst) Men er det generelt at han bare ikke virker som om han HOLDER af dig eller den gravide mave, ja så er det vist tid til en alvorlig snak.

Anmeld

10. november 2010

BinaMor

prøv at tænke på det som en mulighed for at finde nye muligeheder/veje/intimitet i jeres forhold.

hvad med -udenpå- sex?

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Det er synd for dig. Også fordi det jo får dig til at føle dig uatraktiv. Hvordan er han ellers (altså bortset fra det intime) er han kærlig, og f.eks kommer og aer maven og spørger ind til hvordan du har det. Deltager han i graviditeten, scanninger osv?

Måske er han bange for alle de forandringer der er på vej, men tør ikke snakke om det fordi han er bange for du bliver ked af det?

I hverfald er det vigtigt I får snakket ud. For 7 kilo er jo virkelig ikke meget.

Jeg synes selv jeg var rigtig flot gravid, men da jeg fornyligt så en video af mig selv inden jeg skulle føde (et par dage før) troede jeg det var løgn. Jeg lignede en hval Men fordi min kæreste var så god til at sige hvor dejlig jeg var, og fordi jeg var så glad for at være gravid, ja så måtte jeg i mit hoved, når jeg så mig selv i spejlet, havde synes jeg var utrolig flot gravid, for sådan husker jeg det altså Så jeg tror det betyder SÅ meget hvordan ens kæreste er omkring en i forhold til sit selvværd.

Men hvis han ellers er sød og kærlig og det "kun" er det seksuelle ved det, så tror jeg, at der er mange par der har det sådan (både hvor det er manden og kvinden er bare ikke føler de har lyst) Men er det generelt at han bare ikke virker som om han HOLDER af dig eller den gravide mave, ja så er det vist tid til en alvorlig snak.

han deltager i alt det kan nu kan, og er rigtig god til at spørge hvis der er noget han er i tvivl om, ja jeg er nærmet pakket ind i vat når han er i nærheden. han siger dagligt at han glæder sig helt vildt til at den lille kommer og til at vi kan være en lille familie..

tror måske bare det er mig der er fjollet og homonerne der kører rundt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.