Det er synd for dig. Også fordi det jo får dig til at føle dig uatraktiv. Hvordan er han ellers (altså bortset fra det intime) er han kærlig, og f.eks kommer og aer maven og spørger ind til hvordan du har det. Deltager han i graviditeten, scanninger osv?
Måske er han bange for alle de forandringer der er på vej, men tør ikke snakke om det fordi han er bange for du bliver ked af det?
I hverfald er det vigtigt I får snakket ud. For 7 kilo er jo virkelig ikke meget.
Jeg synes selv jeg var rigtig flot gravid, men da jeg fornyligt så en video af mig selv inden jeg skulle føde (et par dage før) troede jeg det var løgn. Jeg lignede en hval
Men fordi min kæreste var så god til at sige hvor dejlig jeg var, og fordi jeg var så glad for at være gravid, ja så måtte jeg i mit hoved, når jeg så mig selv i spejlet, havde synes jeg var utrolig flot gravid, for sådan husker jeg det altså
Så jeg tror det betyder SÅ meget hvordan ens kæreste er omkring en i forhold til sit selvværd.
Men hvis han ellers er sød og kærlig og det "kun" er det seksuelle ved det, så tror jeg, at der er mange par der har det sådan (både hvor det er manden og kvinden er bare ikke føler de har lyst) Men er det generelt at han bare ikke virker som om han HOLDER af dig eller den gravide mave, ja så er det vist tid til en alvorlig snak.
Anmeld