Gls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Manakauapo

Har du fået pakken ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Malthesmoar

AnneBJ skriver:

IH øv altså!! Skal lige brokke lidt!

Har købt noget tøj af en bruger herinde (INTET om den person, for det er gået som det skulle) som er sendt med GLS. Hun sendte MMS af pakkeseddel und alles, og via pakkenummeret har jeg jo kunne følge pakken.

Den stod til levering i dag, så har ikke været i bad eller noget (for de kommer jo altid når man står under bruseren og ikke kan åbne for dem). Har jævnligt tjekket GLS' side i formiddags, for der plejer de at komme, så jeg var sikker på, de ikke bare havde valgt den nemme "forsøgt leveret" løsning.

Kl. 14 tjekkede jeg så igen med følgende resultat Forsøgt leveret Ukendt adresse Ih hvor er jeg gal! Hun (afsender) har jo tjekket adressen da hun skrev den på pakken, jeg har tjekket da jeg skrev beskeden til hende, og jeg har også tjekket på pakkeseddel-fotoet - den er korrekt!!

Ringede temmelig skumlende til GLS og forklarede problematikken: Hun ville da lige stille mig om til én der vidste noget... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv.. fik så en dame i røret som spurgte til bopælsadressen. Så ved jeg ikke om jeg er mærkelig, men starter med vejnavnet (som altid skal staves) hvortil hun lettere irritabel siger "nu mente jeg jo, hvilken by?!" - NÅH - jamen undskyld, det kan jeg da ikke gætte vel..

Så blev jeg stillet videre til GLS Kolding ... ... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv... Endelig tog en medarbejder den, jeg forklarede situationen for 3. gang, stavede vejnavnet osv., og fik oplyst af den rare dame at den så kommer med på omdeling imorgen??!

Great - fed løsning! Når adressen er ukendt i dag, er den det vel også imorgen? Klaphat!! Brugte den sidste rest af tålmodighed på at forklare hende det, hvortil hun svarer: " nåh, jamen jeg kan da lige stille dig om til chaufføren!". Nåede hverken at sige buh eller bøh før hun havde gjort det og endnu engang sad jeg og ventede temmelig mange unødige minutter.. ... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv..

Fik så hende i røret igen, som oplyste mig, at chaufføren tilsyneladende ikke havde tid at tage telefonen.. "nej virkelig?!" men hun kunne skrive en seddel til ham om, at imorgen skal han altså finde adressen...

Imorgen er jeg ikke hjemme, så jeg skal hænge en seddel på døren hvis jeg vil have ham til at stille pakken udenfor - synes bare lidt det er at skilte med, at der kommer til at stå en pakke foran min dør.. Ikke fordi det er superdyre ting der er i, eller det er mig magtpåliggende at få det i dag (det er babytøj, og der går trods alt noget tid før han skal bruge det) det er bare princippet!

Nåh - tak for luft, og for du læste med, hvis du er nået så langt!

Da jeg startede firma brugte jeg også GLS, men hold da op nogle padder..

INTET blev leveret, trods det folk var hjemme...Fusk & humbuk..

Nej tak, Post Dk er dyrt men styrer trods alt

Anmeld

11. november 2010

Bom

AnneBJ skriver:

IH øv altså!! Skal lige brokke lidt!

Har købt noget tøj af en bruger herinde (INTET om den person, for det er gået som det skulle) som er sendt med GLS. Hun sendte MMS af pakkeseddel und alles, og via pakkenummeret har jeg jo kunne følge pakken.

Den stod til levering i dag, så har ikke været i bad eller noget (for de kommer jo altid når man står under bruseren og ikke kan åbne for dem). Har jævnligt tjekket GLS' side i formiddags, for der plejer de at komme, så jeg var sikker på, de ikke bare havde valgt den nemme "forsøgt leveret" løsning.

Kl. 14 tjekkede jeg så igen med følgende resultat Forsøgt leveret Ukendt adresse Ih hvor er jeg gal! Hun (afsender) har jo tjekket adressen da hun skrev den på pakken, jeg har tjekket da jeg skrev beskeden til hende, og jeg har også tjekket på pakkeseddel-fotoet - den er korrekt!!

Ringede temmelig skumlende til GLS og forklarede problematikken: Hun ville da lige stille mig om til én der vidste noget... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv.. fik så en dame i røret som spurgte til bopælsadressen. Så ved jeg ikke om jeg er mærkelig, men starter med vejnavnet (som altid skal staves) hvortil hun lettere irritabel siger "nu mente jeg jo, hvilken by?!" - NÅH - jamen undskyld, det kan jeg da ikke gætte vel..

Så blev jeg stillet videre til GLS Kolding ... ... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv... Endelig tog en medarbejder den, jeg forklarede situationen for 3. gang, stavede vejnavnet osv., og fik oplyst af den rare dame at den så kommer med på omdeling imorgen??!

Great - fed løsning! Når adressen er ukendt i dag, er den det vel også imorgen? Klaphat!! Brugte den sidste rest af tålmodighed på at forklare hende det, hvortil hun svarer: " nåh, jamen jeg kan da lige stille dig om til chaufføren!". Nåede hverken at sige buh eller bøh før hun havde gjort det og endnu engang sad jeg og ventede temmelig mange unødige minutter.. ... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv..

Fik så hende i røret igen, som oplyste mig, at chaufføren tilsyneladende ikke havde tid at tage telefonen.. "nej virkelig?!" men hun kunne skrive en seddel til ham om, at imorgen skal han altså finde adressen...

Imorgen er jeg ikke hjemme, så jeg skal hænge en seddel på døren hvis jeg vil have ham til at stille pakken udenfor - synes bare lidt det er at skilte med, at der kommer til at stå en pakke foran min dør.. Ikke fordi det er superdyre ting der er i, eller det er mig magtpåliggende at få det i dag (det er babytøj, og der går trods alt noget tid før han skal bruge det) det er bare princippet!

Nåh - tak for luft, og for du læste med, hvis du er nået så langt!

Hehe typisk GLS...

Inden jeg fødte, havde jeg købt en ammepude ved en herinde og hun sendte den med GLS, det er også fint og de kom da også med den, men de kørte så det halve af tagrenden af vores hus, og da jeg løb ud for at stoppe ham, kørte han bare.. Jeg ringede så efterfølgende til GLS og klagede, de sendte så chaufføren ud dagen efter for at se på skaden.. Da den unge fyr så kom, sagde han at han da ihvertfald ikke havde kørt tagrenden af vores hus, nej hvorfor er det så lige at du har en 2 meter lang rids hen af siden på din lastbil, spade...........  Det endte med at de alligevel valgte og betale, men hvorfor f..... er det så svært og bekende, man burde da kunne høre om man kører ind i noget..

Så du er ikke den eneste der har bøvl med GLS..

Anmeld

12. november 2010

AnneBJ

Konklusionen må vist være det er slut med at bruge GLS Men jo, jeg har fået min pakke, igår kom han ligeså fint trillende ind på vores lille villavej - som altså ikke på nogen måde er svær at finde, heller ikke selvom man ikke er stedkendt - og jeg fik min pakke!
Tak for kommentarerne!

Anmeld

12. november 2010

Kristina V

Hmmmmm......

Postdk er sku lige så tumpet. Det samme er UPS, TNT, danskefragtmænd osv...

Sorry, men jeg sender også med GLS og bliver ved med at gøre dette. Har endda fået en sur smily på TS. grundet brug af GLS. MEN, vi sender med GLS på firmaet, og der er det godt nok sjældent vi kommer ud for problemer, og da vi sende med Postdk, havde vi næsten altid i hver sending en pakke som blev væk. + de er skide dyre.

Så er synes jeg faktisk af de forskellige fragtselvskaber vi bruger er GLS bedst.

Mht. at sætte pakken, er dette fyringsgrundlag. Hvis pakken bliver væk, får GLS jo skylden.

/Kristina- som er glad bruger af GLS...

Anmeld

12. november 2010

Snefnug1984

sismofutten skriver:

Jeg var så ude for næsten det samme i dag!

Jeg ventede også en pakke i dag, som jeg havde fået af vide, via mail, skulle komme i dag. Og jeg ventede også med at gå i bad, sågar på toilettet, fordi jeg er overbevidst om at de sidder ude i busken og venter på at jeg lukker min toiletdør..

Men havde bare INTET hørt, så for en time siden, ville jeg lige tjekke postkassen, og gud hjælpe mig, om der ikke lægger en seddel fra kæer postdanmark om at de har været forbi , men at jeg ikke var hjemme - øhhh nej, du glemte sku at ringe på døren søde ven - så nu fik jeg mig lige en gratis tur til posthuset (og den kan jo førts hentes fra i morgen af)!!

(Det er bare en adventsgave, så ikke noget jeg SKAL bruge lige nu, men det er bare princippet i det!)

Så jeg er helt med på dine tanker i dag - du er ikke alene!! :-)

Gud hvor rart at høre, at det ikke kune er mig der oplevet dét med Post DK. Jeg ventede også en pakke og var hjemme, da jeg gik sygemeldt, men ku ik forstå at posten ik kom. Da jeg så fik tjekket postkassen om aftenen, lå der også en fin seddel om, at de havde været der.. NEJ det har I så ikke, for I har jo IKKE ringet på idioter.. kæft hvor er det træls.

En anden gang så jeg posten kom med min pakke, men kom ikke ind og jeg undrede mig?? Da jeg så så at posten gik igen med pakken under armen, rendte jeg jo ud i postkassen med det samme og der lå igen en fin lille seddel. Jeg ku så at posten kørte hen til den anden blok og jeg gik med store skridt hen til hende og sage "hallo lille dame" med sedlen viftende i hånden.. Hendes forklaring var dog, at hun HAVDE ringet på.. ehh nej jeg har jo ligesom været hjemme og du har IKKE ringet på.. arghhh....

Anmeld

12. november 2010

AnneBJ

Kristina V skriver:

Hmmmmm......

Postdk er sku lige så tumpet. Det samme er UPS, TNT, danskefragtmænd osv...

Sorry, men jeg sender også med GLS og bliver ved med at gøre dette. Har endda fået en sur smily på TS. grundet brug af GLS. MEN, vi sender med GLS på firmaet, og der er det godt nok sjældent vi kommer ud for problemer, og da vi sende med Postdk, havde vi næsten altid i hver sending en pakke som blev væk. + de er skide dyre.

Så er synes jeg faktisk af de forskellige fragtselvskaber vi bruger er GLS bedst.

Mht. at sætte pakken, er dette fyringsgrundlag. Hvis pakken bliver væk, får GLS jo skylden.

/Kristina- som er glad bruger af GLS...

GLS tager fuldmagten man har hængt på døren med, når de lægger på pakken. På den måde beviser de man har indvilliget i, at den bliver "overdraget til ejer" selvom ejer ikke selv tager imod..

Anmeld

12. november 2010

Kristina V

AnneBJ skriver:

GLS tager fuldmagten man har hængt på døren med, når de lægger på pakken. På den måde beviser de man har indvilliget i, at den bliver "overdraget til ejer" selvom ejer ikke selv tager imod..

Den er dog stadig ikke lovlig efter GLS egen regler. Det er muligt de gør det, men de må faktis ikke.
Vores fragtmand på firmaet, blev fyret da han gjorde dette, og pakkerne var blevet væk nogle gange.
Dog genansatte de ham, da han var så god en cchuffør og mange spurgte efter ham igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.