AnneBJ skriver:
IH øv altså!! Skal lige brokke lidt! 
Har købt noget tøj af en bruger herinde (INTET om den person, for det er gået som det skulle) som er sendt med GLS. Hun sendte MMS af pakkeseddel und alles, og via pakkenummeret har jeg jo kunne følge pakken.
Den stod til levering i dag, så har ikke været i bad eller noget (for de kommer jo altid når man står under bruseren og ikke kan åbne for dem). Har jævnligt tjekket GLS' side i formiddags, for der plejer de at komme, så jeg var sikker på, de ikke bare havde valgt den nemme "forsøgt leveret" løsning.
Kl. 14 tjekkede jeg så igen med følgende resultat Forsøgt leveret Ukendt adresse Ih hvor er jeg gal! Hun (afsender) har jo tjekket adressen da hun skrev den på pakken, jeg har tjekket da jeg skrev beskeden til hende, og jeg har også tjekket på pakkeseddel-fotoet - den er korrekt!!
Ringede temmelig skumlende til GLS og forklarede problematikken: Hun ville da lige stille mig om til én der vidste noget... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv.. fik så en dame i røret som spurgte til bopælsadressen. Så ved jeg ikke om jeg er mærkelig, men starter med vejnavnet (som altid skal staves) hvortil hun lettere irritabel siger "nu mente jeg jo, hvilken by?!" - NÅH - jamen undskyld, det kan jeg da ikke gætte vel..
Så blev jeg stillet videre til GLS Kolding ... ... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv... Endelig tog en medarbejder den, jeg forklarede situationen for 3. gang, stavede vejnavnet osv., og fik oplyst af den rare dame at den så kommer med på omdeling imorgen??!
Great - fed løsning! Når adressen er ukendt i dag, er den det vel også imorgen? Klaphat!! Brugte den sidste rest af tålmodighed på at forklare hende det, hvortil hun svarer: " nåh, jamen jeg kan da lige stille dig om til chaufføren!". Nåede hverken at sige buh eller bøh før hun havde gjort det og endnu engang sad jeg og ventede temmelig mange unødige minutter.. ... vent venligst, dit opkald er vigtigt for os, alle vores medarbejdere er optagede osv..
Fik så hende i røret igen, som oplyste mig, at chaufføren tilsyneladende ikke havde tid at tage telefonen.. "nej virkelig?!" men hun kunne skrive en seddel til ham om, at imorgen skal han altså finde adressen... 
Imorgen er jeg ikke hjemme, så jeg skal hænge en seddel på døren hvis jeg vil have ham til at stille pakken udenfor - synes bare lidt det er at skilte med, at der kommer til at stå en pakke foran min dør.. Ikke fordi det er superdyre ting der er i, eller det er mig magtpåliggende at få det i dag (det er babytøj, og der går trods alt noget tid før han skal bruge det) det er bare princippet!
Nåh - tak for luft, og for du læste med, hvis du er nået så langt!
Arrh er blevet så træt af GLS!
Jeg havde for en måned siden bestilt noget badetøj da vi skulle på ferie. Jeg havde betalt ekstra for at det skulle senes som lynpakke(LÆS:Eller hvad det nu hedder). Og blev lovet at den ville komme max en dag for vi skulle rejse.
Jeg fulgte så også pakkenummeret som du inde på nettet. Da jeg vågner torsdag(vi sku rejse fredag), ringer jeg lige og hører hvor langt den egentlig er, da jeg så ville vente med at handle. og undrede mig over at der stod den var i kolding. Når men fik fat på en dame, som tjekkede op, og sagde så: Når for pokker. Jeg beklager! Den er blevet sendt til Århus!!! Det beklager jeg! Du bor da ik i 8610 men i 2610!! (postnummer), ih jeg beklager!!!
Hun sagde jeg beklage 1000000 gange, men det kan jeg jo ikke bruge til noget når jeg sku bruge den pakke, og hun så fortælle mig den først kan komme når jeg er rejst! Agh, jeg forklarede hende så på en pæn måde, at måtte sørge for at den pakke kom frem. Da jeg først og fremmest havde betalt for at få leveret den hurtigt, og det var deres fejl, at de havde læst forkert. Hun ville ringe tilbage. Det gjorde hun så også, og frtalte mig, at hvis jeg kunne love at være hjemme hele dagen, sendte de en chaffør afsted fra århus med det samme med min pakke, så jeg ku få den!!!!
TAK! Men at sku sidde helt til kl.20 om aften, de kørte altså fra åhus kl.12. Der e sku da blevet holdt en del frokost.
Men ja jeg fik da pakken, og kunne bade på ferien
hehe.
Undskyld at det blev så langt.
Blev bare liige iriteret igen på dem. Håber du får din pakke imorgen