Billeder af den gravide mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

JacobsMoar

Maja84 skriver:

Super gode billeder, tak fordi du ville dele. Ang retouchereing, eller hvad det hedder, så er jeg ikke meget for man bare fjerner, det for så ser jeg jo ikke ud som jeg normalt gør, og han kan jo heller ikke fjerne hvis jeg ikke har helt 100% rund mave, fordi jeg er overvægtig Jeg ved ikke, er nok også bare tanken, om at blive fotograferet, så "nøgen" jeg ikke er så glad for, at jeg gerne ville have nogt undertøj på, som viste mig, uden at vise så meget Er nok en smule (eller meget) blufærdig

men super flotte billeder, hvor har du fået dem taget ?

Jeg havde det på samme måde.. Jeg ville helst heller ikke at han fjernede strækmærkerne, men er faktisk glad for at han gjorde det

Det var virkelig grænseoverskridende, men fantastisk at have gjort det.. Synes du skal overveje det en gang mere

Jeg fik dem taget hos en ven af mine forældre, på deres loft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Kløver

Bromberg skriver:

Jeg havde det på samme måde.. Jeg ville helst heller ikke at han fjernede strækmærkerne, men er faktisk glad for at han gjorde det

Det var virkelig grænseoverskridende, men fantastisk at have gjort det.. Synes du skal overveje det en gang mere

Jeg fik dem taget hos en ven af mine forældre, på deres loft

tak for det, vil overveje mulighederne, men tror dte er nemmere at fjerne strækmærker, end min overvægt Netop en af grundende til jge overvejede at maven ikke skulle være direkte bar, er jo 24 uger henne, så meget kan jo ske, men frygter alligevel, jeg ikke vil få en ordentlig flot rund gravid mave Og man vil jo gerne have lavet flotte billeder alligevel men tak for tippet/tipsne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.