Billeder af den gravide mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.360 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Kløver

søger noget inspiration, til når jeg gerne vil have lavet billeder af min mave, her i slutningen af graviditeten. Kunne godt tænke mig at vi selv tog nogle, hvor manden og jeg er på, med maven, som vi kunne bruge til julekort, og ville så selv, få lavet nogle flotte billeder ved fotograf, til kæresten, og generelt, ca 1½ mdr før termin.

Så kunne godt bruge nogle råd og meget gerne billeder til inspiration hvis i vil dele billeder af jeres flotte maver, gerne både hvor i er alene, men også gerne hvor manden er med

Derudover kunne jeg godt tænke mig, at have noget pænt lingeri på, når jeg selv skal have taget billeder, da jeg vil lave nogle mere private, og nogle hvor jeg ahr tøj på, men synes ikke min mave er så pæn helt bar, bla da jeg er lidt overvægtig, og strækmærker osv, så ville være dejligt hvis nogle havde nogle idder til noget form for lingeri/undertøj man kunne have på, som er smukt, men som dækker maven, men hvor man stadig kan se formen på maven

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

L.J.L

jeg viser gerne mine frem

Anmeld

10. november 2010

Kløver

linselouise skriver:

jeg viser gerne mine frem

Nøj hvor er de bare super flotte Hvor langt er du henne på billederne, synes de er rigtig gode

Anmeld

10. november 2010

Kløver

Ikke andre som vil dele deres billeder ????

Anmeld

10. november 2010

L.J.L

Maja84 skriver:

Nøj hvor er de bare super flotte Hvor langt er du henne på billederne, synes de er rigtig gode

Tak Jeg er i 36 uge på billederne

Anmeld

10. november 2010

LRJ

Maja84 skriver:

Ikke andre som vil dele deres billeder ????

her er jeg 36+6

har 2 mere i mit album men der er kode på så hvis du vil se dem os må du li sende en pb 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

Kløver

Lone H. skriver:

her er jeg 36+6

har 2 mere i mit album men der er kode på så hvis du vil se dem os må du li sende en pb 

tak fordi du ville dele, hvor er de også bare super gode Nøj jeg håber også jeg kan få lavet sådan nogle skønne billeder

Anmeld

11. november 2010

Kløver

Andre som kunne ha lyst til at dele billeder

Anmeld

11. november 2010

JacobsMoar

Viser da hellere end gerne maven frem..

Mht. strækmærker kan en fotograf med det rigtige udstyr jo fikse mange ting.. Jeg havde ret mange strækmærker, både i siden og omkring navlen, dem har han da været så sød at fjerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2010

Kløver

Bromberg skriver:

Viser da hellere end gerne maven frem..

Mht. strækmærker kan en fotograf med det rigtige udstyr jo fikse mange ting.. Jeg havde ret mange strækmærker, både i siden og omkring navlen, dem har han da været så sød at fjerne

Super gode billeder, tak fordi du ville dele. Ang retouchereing, eller hvad det hedder, så er jeg ikke meget for man bare fjerner, det for så ser jeg jo ikke ud som jeg normalt gør, og han kan jo heller ikke fjerne hvis jeg ikke har helt 100% rund mave, fordi jeg er overvægtig Jeg ved ikke, er nok også bare tanken, om at blive fotograferet, så "nøgen" jeg ikke er så glad for, at jeg gerne ville have nogt undertøj på, som viste mig, uden at vise så meget Er nok en smule (eller meget) blufærdig

men super flotte billeder, hvor har du fået dem taget ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.