Kender I en god babyjogger/løbevogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

misslea

tinasmor skriver:

Ville helt klart vælge den orignale jogger. Den er alle pengene værd. Så hellere købe den brugt og betale det samme som en ny, men dårlige/billigere model.

Ja - jeg har faktisk også fundet et par stykker på den blå avis, som jeg er llidt varm på

Så nu må vi se, hvad det ender med.. hihi!!!

Altid rart at høre om folks erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

forår

hej

Jeg har den her. Den kan laves om til løbevogn, klapvogn og cykelvogn. Jeg har dog kun cyklet med den indtil nu, og det fungere ihvertfald super godt. Jeg er rigtig glad for den.

Den jeg har er til 1 barn men den fåes osse til 2.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

forår

misslea skriver:

Hej allesammen....

Min mand og jeg blev forældre til lille Wilma for 4 uger siden....!!! Og da vi begge elsker at løbe og dyrke sport i det hele taget, skal vi have anskaffet os en løbevogn/babyjogger, så vi kan have lillepigen med

MEN puha hvor er der mange at vælge imellem.... så nu har jeg brug for lidt gode råd og erfaringer fra jer andre

Det må gerne være en vogn, som både kan bruges som løbevogn, klapvogn og evt. anhænger til cyklen....!!! Ved at man kan få sådan nogle.. men aner ikke hvor de kan købes, eller om de i det hele taget er gode!!!!????

Kom gerne med jeres erfaringer....

Mange hilsner fra Lea, som glæææder sig til at komme i form igen!!!!

Hov og glemte jo helt at skrive, at jeg havde en babyslynge, så jeg kunne bruge den fra hun var helt lille bitte. Det er sådan en hængekøje agtigt en...skide smart

Anmeld

10. november 2010

babyMark

Hejsa

Jeg har en chariot cougar. Den kan bruges til løbe/klap/cykelvogn alt efter hvor meget ekstraudstyr man køber med. Den kan kun fås hos abc kids i danmark - og den koster det samme som en odder barnevogn. Men den er også bare super super god.

Og man kan få en babyhængekøje så man kan bruge den allerede fra baby er 4 mdr!

Så jeg ville helt klart vælge den samme igen...

god jagt!

Anmeld

10. november 2010

SpunkenJo

misslea skriver:

okay.... den ser super lækker ud....

Kan den bruges inden bebs selv kan sidde, eller hvordan er din erfaring med det??? Vil jo gerne i form... hihi

Jeg lagde en lille madras ned i og lagde ryglænet helt ned. Så pakkede jeg baby ind i en voksi med dertilhøtrbde godkendt babysele og luntede derudaf.

Så længe baby ligger helt ned, godt isoleret og spændt forsvarligt fast, ser jeg ikke noget problem i at gåbigsbg så snart du har gennemført dit 8 ugertjek hos lægen.

Go fornøjelse med det

Anmeld

10. november 2010

misslea

forår skriver:

hej

Jeg har den her. Den kan laves om til løbevogn, klapvogn og cykelvogn. Jeg har dog kun cyklet med den indtil nu, og det fungere ihvertfald super godt. Jeg er rigtig glad for den.

guuuuud den ser smart ud.... det var netop i den stil jeg havde i tankerne :-)

Anmeld

10. november 2010

misslea

SpunkenJo skriver:

Jeg lagde en lille madras ned i og lagde ryglænet helt ned. Så pakkede jeg baby ind i en voksi med dertilhøtrbde godkendt babysele og luntede derudaf.

Så længe baby ligger helt ned, godt isoleret og spændt forsvarligt fast, ser jeg ikke noget problem i at gåbigsbg så snart du har gennemført dit 8 ugertjek hos lægen.

Go fornøjelse med det

okay super :-)

ville jo gerne igang hurtigst muligt ;-)

Anmeld

10. november 2010

misslea

babyMark skriver:

Hejsa

Jeg har en chariot cougar. Den kan bruges til løbe/klap/cykelvogn alt efter hvor meget ekstraudstyr man køber med. Den kan kun fås hos abc kids i danmark - og den koster det samme som en odder barnevogn. Men den er også bare super super god.

Og man kan få en babyhængekøje så man kan bruge den allerede fra baby er 4 mdr!

Så jeg ville helt klart vælge den samme igen...

god jagt!

aarrhhh den må jeg lige se på så.... det lyder nemlig lige præcis som det jeg havde i tankerne ;-)

og altid dejligt, når andre kan anbefale noget...

lea

Anmeld

10. november 2010

Banditten´s mor

forår skriver:

hej

Den har vi osse og er meget glade for den!

Kan anbefale den, hvis man vil undgå en hel vognpark og den er god til prisen.

Anmeld

10. november 2010

Loa

SpunkenJo skriver:

Skide stavekontrol på iPhone!!!!

Natbordet=babyjogger

Ha ha tænkte også lige "Whaaaaaaaat??"

Hehe (Lea som selv kæmper med en iphone med egen personlighed)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.