Kender I en god babyjogger/løbevogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.493 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. november 2010

misslea

Hej allesammen....

Min mand og jeg blev forældre til lille Wilma for 4 uger siden....!!! Og da vi begge elsker at løbe og dyrke sport i det hele taget, skal vi have anskaffet os en løbevogn/babyjogger, så vi kan have lillepigen med

MEN puha hvor er der mange at vælge imellem.... så nu har jeg brug for lidt gode råd og erfaringer fra jer andre

Det må gerne være en vogn, som både kan bruges som løbevogn, klapvogn og evt. anhænger til cyklen....!!! Ved at man kan få sådan nogle.. men aner ikke hvor de kan købes, eller om de i det hele taget er gode!!!!????

Kom gerne med jeres erfaringer....

Mange hilsner fra Lea, som glæææder sig til at komme i form igen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

SpunkenJo

misslea skriver:

Hej allesammen....

Min mand og jeg blev forældre til lille Wilma for 4 uger siden....!!! Og da vi begge elsker at løbe og dyrke sport i det hele taget, skal vi have anskaffet os en løbevogn/babyjogger, så vi kan have lillepigen med

MEN puha hvor er der mange at vælge imellem.... så nu har jeg brug for lidt gode råd og erfaringer fra jer andre

Det må gerne være en vogn, som både kan bruges som løbevogn, klapvogn og evt. anhænger til cyklen....!!! Ved at man kan få sådan nogle.. men aner ikke hvor de kan købes, eller om de i det hele taget er gode!!!!????

Kan varmt anbefale natbordet model City elite.

Den er bare SuPER!!!

Løber med den et par gange om ugen og det er en fornøjelse.

Hva ar du af krav til sådan en vogn?

Anmeld

10. november 2010

SpunkenJo

Skide stavekontrol på iPhone!!!!

Natbordet=babyjogger

Anmeld

10. november 2010

CamiRon

SpunkenJo skriver:

Skide stavekontrol på iPhone!!!!

Natbordet=babyjogger

hehe...  Sjovt!

Anmeld

10. november 2010

misslea

SpunkenJo skriver:

Kan varmt anbefale natbordet model City elite.

Den er bare SuPER!!!

Løber med den et par gange om ugen og det er en fornøjelse.

Hva ar du af krav til sådan en vogn?

heheh.... var da også helt forvirret med det natbord...

Jamen altså... den skal selvfølgelig være let at løbe med... det er det vigtigste!!!

Er det kun en babyjogger?? eller en kombivogn, som også kan bruges som klapvogn, anhænger osv???

tak for svar

Anmeld

10. november 2010

CamiRon

misslea skriver:

Hej allesammen....

Vi har den her x lander x run. Den er rigtig god, stabil og let. Vi bruger den både som jogger og som klapvogn. Datteren sidder rigtig godt i den og nyder at være med på løbeturene. De små kan dog først sidde i den når de sidder stabilt selv. Altså 9 mdr +...

Har lige smidt et par billeder på. Det første er en fra nettet, resten er vores egen.

God jagt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

SpunkenJo

misslea skriver:

heheh.... var da også helt forvirret med det natbord...

Jamen altså... den skal selvfølgelig være let at løbe med... det er det vigtigste!!!

Er det kun en babyjogger?? eller en kombivogn, som også kan bruges som klapvogn, anhænger osv???

tak for svar

Ikke som anhænger....

Men kig her:
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11777

Vores har nærmest udkonkurreret vores latterligt dyre Oddervogn!!

Bedste køb ever!

Den er også toppen på tærrengående gåture og shopping i City fordi den er så nem at manøvrere og man samtidig kan lægge baby helt ned så man også kan sove. Der er ekstra løkker til babysele, og afmonterbar sele. Kan slås sammen med een hånd! Gode lommer ved styret. Man ka sætte søskendesæde på og jeg ku blive ved....

Det eneste minus jeg ka komme på er at kurven under vognen er ret så lille....

Så kan man leve med en lille kurv, er det er FANTASTISK vogn

Anmeld

10. november 2010

misslea

CamiRon skriver:

Vi har den her x lander x run. Den er rigtig god, stabil og let. Vi bruger den både som jogger og som klapvogn. Datteren sidder rigtig godt i den og nyder at være med på løbeturene. De små kan dog først sidde i den når de sidder stabilt selv. Altså 9 mdr +...

Har lige smidt et par billeder på. Det første er en fra nettet, resten er vores egen.

God jagt!

den ser da super lækker ud!!!!

Meeeen kunne nu godt tænke mig at finde en, jeg kan bruge lidt før, hun blir så stor.... hvis altså der findes nogle på markedet... det aner jeg ikk??

lea

Anmeld

10. november 2010

misslea

SpunkenJo skriver:

Ikke som anhænger....

Men kig her:
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11777

Vores har nærmest udkonkurreret vores latterligt dyre Oddervogn!!

Bedste køb ever!

Den er også toppen på tærrengående gåture og shopping i City fordi den er så nem at manøvrere og man samtidig kan lægge baby helt ned så man også kan sove. Der er ekstra løkker til babysele, og afmonterbar sele. Kan slås sammen med een hånd! Gode lommer ved styret. Man ka sætte søskendesæde på og jeg ku blive ved....

Det eneste minus jeg ka komme på er at kurven under vognen er ret så lille....

Så kan man leve med en lille kurv, er det er FANTASTISK vogn

okay.... den ser super lækker ud....

Kan den bruges inden bebs selv kan sidde, eller hvordan er din erfaring med det??? Vil jo gerne i form... hihi

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

Ville helt klart vælge den orignale jogger. Den er alle pengene værd. Så hellere købe den brugt og betale det samme som en ny, men dårlige/billigere model.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.