quar20 skriver:
Det var Randers Kommune dog under byen Assentoft..!! 
Jeg kan STADIG den dag idag græde snot over at jeg ikke greb ind noget før - der gik 2 måneder før han blev taget ud
..!! Han var TOTAL ødelagt, og udvilkede sig ikke alderssvarende, og blev MEGET trist, og slog ud efter alt og alle når han blev fortvivlet..
..
Efter han er startet i den nye dp med hende Lis er han tilpas og glad..!! Han har haft 6 sygedage på 7 måneder nu TRODS han har astmatisk bronkitis og har været indlagt de 3 af dagene..!! Han er her d. 13 -11 22 måneder - og han går, løber, snakker som et vandfald, kommer med massere af ord og sætninger..!! Han leger SÅ godt med de børn der er, og er TOTAL skøn..!! Han sover dog ikke igennem og sover stadig inde hos os, da han er utryg ved at sove alene..!! Idag er han IKKE voldig længere, og han ELSKER simeplthen Lis og de andre børn samt Lis's mand..!! Han udvilker sig Så flot og er forud for hans udvilkling - hvilket jeg ALDRIG havde troede han ville for vi har virkelig kæmpe med ham..!!
Det var sørme godt, du fik ham væk derfra, og hende væk fra børn. Det er godt du/I har fået Lis, der kan man kun være tilfreds med at være, vores den store gik hos hende, men der var desværre ikke plads til Sophuss, så han er i Spentrup
Har været hos den sødeste sødeste dagplejer, men hun er stoppet lige op til efterårsferien, pga alder, og nu har han fået plads hos sin tidligere gæstedagplejer, som også er rigtig sød. Så det gør ikke noget at vi skal køre til Spentrup
Anmeld