i mine drømme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Dot D

quar20 skriver:

Det var Randers Kommune dog under byen Assentoft..!!

Jeg kan STADIG den dag idag græde snot over at jeg ikke greb ind noget før - der gik 2 måneder før han blev taget ud ..!! Han var TOTAL ødelagt, og udvilkede sig ikke alderssvarende, og blev MEGET trist, og slog ud efter alt og alle når han blev fortvivlet.. ..

Efter han er startet i den nye dp med hende Lis er han tilpas og glad..!! Han har haft 6 sygedage på 7 måneder nu TRODS han har astmatisk bronkitis og har været indlagt de 3 af dagene..!! Han er her d. 13 -11 22 måneder - og han går, løber, snakker som et vandfald, kommer med massere af ord og sætninger..!! Han leger SÅ godt med de børn der er, og er TOTAL skøn..!! Han sover dog ikke igennem og sover stadig inde hos os, da han er utryg ved at sove alene..!! Idag er han IKKE voldig længere, og han ELSKER simeplthen Lis og de andre børn samt Lis's mand..!! Han udvilker sig Så flot og er forud for hans udvilkling - hvilket jeg ALDRIG havde troede han ville for vi har virkelig kæmpe med ham..!!

Det var sørme godt, du fik ham væk derfra, og hende væk fra børn. Det er godt du/I har fået Lis, der kan man kun være tilfreds med at være, vores den store gik hos hende, men der var desværre ikke plads til Sophuss, så han er i Spentrup Har været hos den sødeste sødeste dagplejer, men hun er stoppet lige op til efterårsferien, pga alder, og nu har han fået plads hos sin tidligere gæstedagplejer, som også er rigtig sød. Så det gør ikke noget at vi skal køre til Spentrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

quar20

twinboys skriver:

Ikke skyde skylden over på dig... du kunne ikke gøre andet... og du handlede rigtigt da du gjorde det og det er vigtigst... Man kan altid være bagklog... Jeg har fortrudt 2 år på Olivers børnehave som har betydet at han er gået 1 år tilbage på sproget og vi er gået 1 år frem i årstallet så han er nu bagud med 2 år i forhold til den test der blev taget i august 2009 og igen august 2010

Men jeg gjorde ikke noget for troede det nok skulle gå og at de lyttede til mig men desværre så sidder også idag og er bagklog...

Så træææææææææls...

Majbritt

Så kender du jo følelsen af at svigte.. Det er ihvertfald hvad vi har følt rigtig meget...!!

Men efter vi har fået SKØNNE Lis er vi bare SÅ lykkelige - og alt alt bare går godt derover er SÅ skønt at se og høre..!!

At vi kæmper herhjemme med eks. søvnen er hvad det er..!! Altså vi får jo snart lillebror så vi skal alligevel op om natten så mon ikke storebror så hellere vil ind på sit eget værelse og få ro når han blir træt af lillebrors natte renderi

Anmeld

10. november 2010

twinboys

quar20 skriver:

Så kender du jo følelsen af at svigte.. Det er ihvertfald hvad vi har følt rigtig meget...!!

Men efter vi har fået SKØNNE Lis er vi bare SÅ lykkelige - og alt alt bare går godt derover er SÅ skønt at se og høre..!!

At vi kæmper herhjemme med eks. søvnen er hvad det er..!! Altså vi får jo snart lillebror så vi skal alligevel op om natten så mon ikke storebror så hellere vil ind på sit eget værelse og få ro når han blir træt af lillebrors natte renderi

Dejligt at i slog til...

Anmeld

10. november 2010

quar20

Dot D skriver:

Det var sørme godt, du fik ham væk derfra, og hende væk fra børn. Det er godt du/I har fået Lis, der kan man kun være tilfreds med at være, vores den store gik hos hende, men der var desværre ikke plads til Sophuss, så han er i Spentrup Har været hos den sødeste sødeste dagplejer, men hun er stoppet lige op til efterårsferien, pga alder, og nu har han fået plads hos sin tidligere gæstedagplejer, som også er rigtig sød. Så det gør ikke noget at vi skal køre til Spentrup

Nej altså spentrup er jo også kun en spytklat herfra og det betyder jo INGENTING når de små har det godt og trives..!! Ja jeg ville sku gerne kører 20-30km bare for at sikre mit barn var tilpas..!!

Men ja DEJLIGT at komme væk fra hende i Assentoft - også få en som Lis..!! Er bare SÅ glad for hende og det er hun SLET SLET ikke i tvivl om - det siger jeg tit til hende..!! Og Takker hende RIGTIG TIT for det store arbejde hun gør med Tino..!! ( kan jo ikke takke for de andre forældre ) - Men som hun siger, det er en fornøjelse og hun ELSKER sit arbejde og det er jeg slet slet ikke i tvivl om hun gør

Anmeld

10. november 2010

quar20

twinboys skriver:

Dejligt at i slog til...

Ja for pokker

Nå lad os gøre os bryllupsklar.. Vi når jo slet ikke at se programmet

Anmeld

10. november 2010

Dot D

quar20 skriver:

Nej altså spentrup er jo også kun en spytklat herfra og det betyder jo INGENTING når de små har det godt og trives..!! Ja jeg ville sku gerne kører 20-30km bare for at sikre mit barn var tilpas..!!

Men ja DEJLIGT at komme væk fra hende i Assentoft - også få en som Lis..!! Er bare SÅ glad for hende og det er hun SLET SLET ikke i tvivl om - det siger jeg tit til hende..!! Og Takker hende RIGTIG TIT for det store arbejde hun gør med Tino..!! ( kan jo ikke takke for de andre forældre ) - Men som hun siger, det er en fornøjelse og hun ELSKER sit arbejde og det er jeg slet slet ikke i tvivl om hun gør

Kan kun skrive ENIG til alt du lige skrev

Anmeld

10. november 2010

quar20

Dot D skriver:

Kan kun skrive ENIG til alt du lige skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.