twinboys skriver:
Skrækkelig ved børnene ejjjj da hvordan???
Tino startede i Dec sidste år ude hos hende "dagplejen"..
-Løb der snot ud af snuden ringede for efter os forældre og bad os komme og hente ham..!! Det er virkelig rigtigt - altså SNOT?!.. Seriøst hvad har børn 100 snotdage om året?
-Tino kunne ikke gå da han startede, og der var tre andre "store" piger som sku i børnehave om sommeren. Han rejste sig op af alt, MEN det måtte han ikke for hverken dp eller de andre piger.. Af de andre piger blev han skubbet væk og faldt ALTID.. Hun havde klinkegulv i deres køkken hvor de opholdte sig hvis de ikke var ude at sove. Legeværelse var på størrelse med et MEGET lille toilet hvor der var 1 madras og et legekøkken.. Også var der to klodsekasser med legetøj..!! HMM.. MEGA stimulerende..
- Tino sov igennem HVER NAT da han startede hos hende. men når vi afleverede ham kl. 8 om morgenen SELVOM hun åbnede kl. 7 måtte vi først komme efter kl. 8 fordi hun skulle nå at sende hendes EGEN børn afsted i skole og dem cyklede hun med.. TIT når vi ankom var hun slet ikke hjemme men kom 15 - 20min efter..! Nå men så kom han ud at sove kl. 10 i minus 15grader som vi havde sidste vinter.. ( Det må man jo ikke - og han har desuden astmatisk bronkitis i meget svær grad - Da vi fandt ud af dette blev kon kronfronteret med det og hun "stoppede" sagde hun )..!! Nå men så blev han vækket kl. 11.30 til middagsmad også fik de mad også kl. 12 -12.30 kom han IGEN ud at sove og kunne få lov at SKRIGE sine lunger ud indtil han gav op og faldt i søvn indtil vi kom og hentede han kl. 15-16 stykker..!!
- Begyndte simpelthen at komme tidligere end forventet og vi klagede til hende fra pladsanvisningen og vi fik en samtale med hende, det hjalp ikke og vi tog Tino ud af dp - og jeg fik på orlov for at passe ham da der ingen pladser var nogen steder..!!
- Da jeg hentede ham en fredag kl. 14.00 lå han i hans barnevogn i 17 minus grader, UDEN flyverdragt på UDEn hue, UDEN vanter, Og et tynt vattæppe, lige i et hjørne hvor vinden susede ind i barnevognen - der valgte jeg at hive en frossenpind op af barnevognen, bare VADE ind i huset UDEN at banke på døren - pakke hans taske sammen.. JA VI SKU HA EN TASKE MED HVER MORGEN med hans ting - for hun havde jo fri når hun havde fri, også ville hun ikke mindes om hendes job så derfor måtte vi hellere ikke have bleer, eller en ekstra pose med tøj hængende..!! Nå men Tino var jo blå af skræk lille mand - og jeg valgte MEGET behærsket at sige til dp : HØR HER.. Det er SIDSTE gang du har set Tino og jeg, og det her er SÅ uacceptabel, og så snart kontoret på kommunen åbner på mandag kontakter jeg dem og får dig fyret..!! Har tilstrækkelige beviser til at DU ikke har kompentancer til at være dp - og du har slet ikke lysten og er direkte ondskabsfuld overfor de børn..!! Jeg kontaktede derefter alle de andre forældre men en af dem havde kun fået go behandling osv. men de andre og jeg mødtes mandag morgen ved pladsanvisningen og forlangte at få hende fyret..
Min veninde som jeg havde sendt om onsdagen forinden den her kaotiske fredag sku hente Tino og hun ku høre ham skrige i vognen 100meter derfra..!! Da var kl. 13..!!
Ja der var bare SÅ mange andre ting der skete i den uge..!! 
Anmeld