Farvel og tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Lisbeth1985

Held og lykke med det hele

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Sofiedk

tak for alle jeres dejlige hilsner. Det bliver sku lidt underligt at sige farvel. Hvad skal man dog så få tiden til at gå med en søndag aften

Vi glæder os begge to rigtig meget til den nye oplevelse og til for engangs skyld at sætte os selv i fokus uden nogen omtanke med om det mon nu passer ind i hormoner, inseminationer, baby-planer og hvad der ikke ellers er at bekymre sig om. Jeg har det sidste lange stykke tid tænkt, gad vide hvornår folk siger stop og hvornår tider er inde for os. Men pludselig en dag var følelsen der bare, at nu var tiden inde for os til at sige stop for denne gang. Drømmen om vores familie og håbet om et fælles barn er på ingen måde mindre, men bare udsat til vi engang har energi og overskud til at tage kampen op igen.

Man må jo værdsætte de ting vi allerede har i livet og heldigvis er vores forhold bestået og vi elsker hinanden højere end noget andet. Man må leve i nuet og håbe på at fremtiden bringer det bedste.

Anmeld

10. november 2010

MariaJ

Held og lykke med næste skridt i livet. Nogle gange sker ting, når man mindst venter det, og nogle gange sker der noget helt andet, som man slet ikke havde tænkt på, men som viser sig at blive godt. Det lyder som en rigtig god beslutning at bruge kræfterne på at udleve en anden drøm. Forhåbentlig har I mange forskellige drømme, og selvom den om babyen og familien fylder meget, betyder det jo ikke at de andre ikke skal opfyldes.

Maria

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

Sofiekdk skriver:

Til alle i skønne skønne kvinder herinde!

Tusind tak for ALT hvad i har hjulpet med hen af vejen og ALT den støtet i allesammen har givet når tiderne har været svære. Ville ønske jeg sagde farvel på grund af en veloverstået graviditet, men sådan skulle livets gang ikke gå og siger nu farvel fordi vi har sagt stop til projekt baby. Sletter min profil herinde og glemmer alt om graviditet og babyer det næste års tid.

Jeg var til scanning i torsdag med henblik på endnu en iui, men da jeg lå der kunne jeg bare mærke at det ikke længere var rigtigt så sagde pænt farvel til min kære doktormand og sagde vi ikke ville komme igen.

Vi flytter til Spanien til februar med alle vores ting og dyr og får udlevet vores store drøm om at bo fast i Spanien og bor der et par år. Efter vi mistede vores lille ønskebarn i August, har vi bare måtte indse at det ikke skulle være nu vi skulle være forældre. Så nu på 3 års dagen fra vi startede med at prøve siger vi nu stop og skrider af helvedes til istedet.

Ønsker jer alle det bedste herinde. Knus

Æv havde jo også håbet at læse, at det var en der var blevet gravid og derfor skulle over i en anden "gruppe". Jeg er ked af at høre om jeres sorg ved at miste og jeg håber meget, at det næste år vil gøre jer godt og at I i fremtiden får opfyldt jeres ønske om et barn.

God rejse til Spanien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.