Farvel og tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Sofiedk

Til alle i skønne skønne kvinder herinde!

Tusind tak for ALT hvad i har hjulpet med hen af vejen og ALT den støtet i allesammen har givet når tiderne har været svære. Ville ønske jeg sagde farvel på grund af en veloverstået graviditet, men sådan skulle livets gang ikke gå og siger nu farvel fordi vi har sagt stop til projekt baby. Sletter min profil herinde og glemmer alt om graviditet og babyer det næste års tid.

Jeg var til scanning i torsdag med henblik på endnu en iui, men da jeg lå der kunne jeg bare mærke at det ikke længere var rigtigt så sagde pænt farvel til min kære doktormand og sagde vi ikke ville komme igen.

Vi flytter til Spanien til februar med alle vores ting og dyr og får udlevet vores store drøm om at bo fast i Spanien og bor der et par år. Efter vi mistede vores lille ønskebarn i August, har vi bare måtte indse at det ikke skulle være nu vi skulle være forældre. Så nu på 3 års dagen fra vi startede med at prøve siger vi nu stop og skrider af helvedes til istedet.

Ønsker jer alle det bedste herinde. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ønsker Jer alt det bedste på Jeres videre rejse!

Anmeld

9. november 2010

Vial

Det lyder rigtig fornuftigt. Det kan jo være, at der sker et lille mirakel i det spanske - og måske ikke. Uanset hvad, så bliver det jo bare så fedt at få udlevet den drøm.

Ønsker jer rigtig meget held og lykke med eventyret.

Knus fra Karina

Anmeld

9. november 2010

Meliora

Sofiekdk skriver:

Tusind tak for ALT hvad i har hjulpet med hen af vejen og ALT den støtet i allesammen har givet når tiderne har været svære. Ville ønske jeg sagde farvel på grund af en veloverstået graviditet, men sådan skulle livets gang ikke gå og siger nu farvel fordi vi har sagt stop til projekt baby. Sletter min profil herinde og glemmer alt om graviditet og babyer det næste års tid.

Jeg var til scanning i torsdag med henblik på endnu en iui, men da jeg lå der kunne jeg bare mærke at det ikke længere var rigtigt så sagde pænt farvel til min kære doktormand og sagde vi ikke ville komme igen.

Vi flytter til Spanien til februar med alle vores ting og dyr og får udlevet vores store drøm om at bo fast i Spanien og bor der et par år. Efter vi mistede vores lille ønskebarn i August, har vi bare måtte indse at det ikke skulle være nu vi skulle være forældre. Så nu på 3 års dagen fra vi startede med at prøve siger vi nu stop og skrider af helvedes til istedet.

Held og lykke med det hele:-)

Forstår dog ikke hvorfor I kun har prøvet iui, og ikke har givet ivf eller icsi en chance, det øger jo chancen for graviditet betydeligt:-)

Anmeld

9. november 2010

Pena

Sofiekdk skriver:

Super synd at I har kæmpet forgæves så længe...

Men jeg synes det lyder dejligt for jer at udleve jeres drøm, og forhåbentligt få noget andet at fokusere på. Så må I jo se om lysten/energien til det andet kommer senere.

Go tur

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke i Spanien - kom igen, når du er klar

Anmeld

9. november 2010

Blyb

Held og lykke med Jeres nye eventyr. Måske sker der dejlige uventede ting undervejs - rigtig god tur

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sofiekdk skriver:

Vil savne dig herinde skat. Men forstår dit valg.

Kæmpe knus og møsser herfra

Anmeld

10. november 2010

Sofiedk

Tusind tak for alle jeres tanker, det er dejligt at vide vi tar afsted med en kæmpe håndfuld held i lommen Vi håber helt sikkert på der kommer et lille mirakel af sig selv på et tidspunkt og ellers så har Spanien jo fra nytår bedre vilkår end i DK med betaling og vi får 3 gratis forsøg dernede når vi engang beslutter vi er klar igen.

Til FruRafn; Vi var skam også på vej til IVF og skulle have startet til aug, men blev så gravid i sidste iui og mistede i 10. uge og så krævede lægerne at siden vi var blevet gravid ved iui skulle vi fortsætte med det lidt endnu. Det var så bare vores 7. iui det lykkes i, så føler ligesom vi har givet iui den chance vi skulle og vi kan ikke nå ivf nu inden de lukker for kassen

Anmeld

10. november 2010

klmf

Held og lykke på jeres eventyr, håber I får en rigtig dejlig tid dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.