ØV, er utæt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Charlotte Wberg

NR3ønskebarn skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå Men du skal bare huske at lægge den lille til ligeså snart du har født Jeg er sikker på at du godt kan komme til at få amning til at fungere hvis du bare tror på at det kan fungere og self hvis du ikke giver op hehe..

Jeg vil gøre mit bedste for mig og min ufødte pige =)

Men i den forbindelse er mit største ønske en normal fødsel så jeg hurtig kan komme hjem igen, hehe det var mit lidt for lange ophold på 5 dage der satte en stopper for ammningen sidst =( ikke at det kun var deres skyld, men de havde bare så mange forskellige meninger og jeg var ikke så gammel... så ambulant fødsel og hjem og finde min rytme Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Charlotte Wberg

mortilflere skriver:

Da jeg ventede nr 2 opdagede jeg det ved jeg en dag var i bad og stod og vaskede hår da der kom to stråler mælk ud jeg var i uge 11 LOL

Jeg troede at jeg var tidligt på den... ho hold da op...

Anmeld

9. november 2010

Charlotte Wberg

Baagøe skriver:

Arh, på den måde. Så misforstod jeg

helt ok

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Charlotte Wberg skriver:

helt ok

....

Anmeld

9. november 2010

Dansker I Holland

Charlotte Wberg skriver:

Jeg vil gøre mit bedste for mig og min ufødte pige =)

Men i den forbindelse er mit største ønske en normal fødsel så jeg hurtig kan komme hjem igen, hehe det var mit lidt for lange ophold på 5 dage der satte en stopper for ammningen sidst =( ikke at det kun var deres skyld, men de havde bare så mange forskellige meninger og jeg var ikke så gammel... så ambulant fødsel og hjem og finde min rytme Tak

Ja ok lyder ikke så fedt da Men krydser for at du får amningen op og køre Hvordan kan det være du var indlagt i 5 dage? Håber det er ok jeg spørger

Knus Sussie 39+1

Anmeld

10. november 2010

Charlotte Wberg

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok lyder ikke så fedt da Men krydser for at du får amningen op og køre Hvordan kan det være du var indlagt i 5 dage? Håber det er ok jeg spørger

Knus Sussie 39+1

Tror bare det var tiden... Der var vidst mange førstegangsfødende der lå lidt ekstra i forhold til idag... Det er 10 år siden at jeg fik min første. Der var ikke noget galt med min datter eller mig

Anmeld

10. november 2010

Dansker I Holland

Charlotte Wberg skriver:

Tror bare det var tiden... Der var vidst mange førstegangsfødende der lå lidt ekstra i forhold til idag... Det er 10 år siden at jeg fik min første. Der var ikke noget galt med min datter eller mig

Hehe ok Fair nok Smiler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.