ØV, er utæt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Charlotte Wberg

Hvornår begyndte I at erfare at brysterne er blevet utætte

Allerede i uge 21 begyndte råmælken at løbe og det bliver kun værre, mon det er et tegn på at jeg kommer til at have masser af mad til den lille ny !?

Jeg mindes ikke i min sidste graviditet og jeg sådan rende og dryppede i tide og utide. Jeg kan snart brødføde en hel hær føler jeg i hvert fald... hehe

Det er noget pudsigt noget hvad ens krop gør under en graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Dansker I Holland

Charlotte Wberg skriver:

Allerede i uge 21 begyndte råmælken at løbe og det bliver kun værre, mon det er et tegn på at jeg kommer til at have masser af mad til den lille ny !?

Jeg mindes ikke i min sidste graviditet og jeg sådan rende og dryppede i tide og utide. Jeg kan snart brødføde en hel hær føler jeg i hvert fald... hehe

Så vidt jeg har forstået så har råmælken du har i brysterne nu, intet at sige for om du kan mætte din baby efter du har født. Det har ikke noget at sige for amningen bagefter Jeg er i uge 39+1 og jeg har intet råmælk endnu, og det er jeg ret glad for..

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Charlotte Wberg skriver:

Det er ikke til at sige. Nogen har jo masser af mælk, men ingen næring i mælken, andre mindre mælk med masser af næring...

Anmeld

9. november 2010

Charlotte Wberg

NR3ønskebarn skriver:

Så vidt jeg har forstået så har råmælken du har i brysterne nu, intet at sige for om du kan mætte din baby efter du har født. Det har ikke noget at sige for amningen bagefter Jeg er i uge 39+1 og jeg har intet råmælk endnu, og det er jeg ret glad for..

Det er egentlig lidt øv at hører Gg... nu når jeg går og spilder hele tiden, især hvis jeg ikke har BH på... Så er det jo bare ren gene

Havde håbet at det var tegn på masse produktion af dejlig nærende mælk til den lille ny...

Jeg ammede nemlig ikke min første og vil så gerne at det lykkes denne gang...

Anmeld

9. november 2010

Charlotte Wberg

Baagøe skriver:

Det er ikke til at sige. Nogen har jo masser af mælk, men ingen næring i mælken, andre mindre mælk med masser af næring...

Jeg må jo se tiden an, når jeg når der til... om lidt over 8 uger

Anmeld

9. november 2010

Dansker I Holland

Charlotte Wberg skriver:

Det er egentlig lidt øv at hører Gg... nu når jeg går og spilder hele tiden, især hvis jeg ikke har BH på... Så er det jo bare ren gene

Havde håbet at det var tegn på masse produktion af dejlig nærende mælk til den lille ny...

Jeg ammede nemlig ikke min første og vil så gerne at det lykkes denne gang...

Hehe det kan jeg godt forstå Men du skal bare huske at lægge den lille til ligeså snart du har født Jeg er sikker på at du godt kan komme til at få amning til at fungere hvis du bare tror på at det kan fungere og self hvis du ikke giver op hehe..

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Charlotte Wberg skriver:

Jeg må jo se tiden an, når jeg når der til... om lidt over 8 uger

Øhm, du mener vel 18 uger

Anmeld

9. november 2010

mortilflere

Da jeg ventede nr 2 opdagede jeg det ved jeg en dag var i bad og stod og vaskede hår da der kom to stråler mælk ud jeg var i uge 11 LOL

Anmeld

9. november 2010

Charlotte Wberg

Baagøe skriver:

Øhm, du mener vel 18 uger

nej 8 uger

uge 21 var da jeg begynte at dryppe, nu er jeg i uge 31+4

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Charlotte Wberg skriver:

nej 8 uger

uge 21 var da jeg begynte at dryppe, nu er jeg i uge 31+4

Arh, på den måde. Så misforstod jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.