Første nat uden en sut!!! HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Lullaby

Bella var gammel. Hun har først lige smidt den her i juli (5 ½ år), hun kunne nok bedre forholde sig til det end en 3 årig kan. Men vi gjorde det, at vi hang dem på suttetræet i bon-bonland og så faldt hun i søvn den 1 uge i vores seng, derefter bar vi hende i hendes egen. Efter den uge fik hun små blomster sat om hendes seng til lidt hyggebelysning og så var den skid slået  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Malthes mor

Min den store er nu 4 år, men da han var 2,10 år samlede vi en lørdagformiddag alle hans sutter og samme med ham, hang vi dem alle på et sutte-træ(Vores kirsebær-træ ude i haven) og så fortalte vi ham at når han sov om natten, så ville suttemanden komme og pille dem ned, og tilgengæld sætte en pakke til ham, som han så skulle åbne næste morgen.

Så da han endelig var gået i seng, pillede jeg dem ned og smed dem i skraldespanden udenfor. For så var der ingen her i huset.

Vores projekt gik forbavsende nemt. Han har aldrig spurgt efter dem. Og da lillebror så kom til verden 4 mdr efter, var vi selvfølgelig bekrymrede om, om han ville kræve en sut igen, men nej! Han fortalte os at sutter kun er for babyer

Så held og lykke med jeres projekt.

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

TbCp skriver:

Vi havde så overset 3 r, rundt omkring i huset, men det blev heldigvis ikke det store drama

Man kan vist næsten altid finde en sut eller to Laura har i hvert fald gemt nogle af dem godt, når jeg pludselig finder en

Anmeld

11. november 2010

NejaJ

1000 tak for alle jeres svar, I kære kvinder

Den første nat faldte hun først i søvn kl 23... TRÆT MOAR!!! Aftenen efter kl 20.30... Og idag kl 19,20....

Er så stolt af min prinsesse og hun har klaret det så flot....

Nu har hun fået en gave fra "julemanden" som heldigvis vidste at hun ønskede sig en prinsesse radio

Kram og go aften til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.