nå 38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

sarahb

LIZO skriver:

ellers kan det anbefalea at tage ud på herlev sygehus og tage trappen så højt så muligt min søster fødte dagen efter hun gjorde det. hun gik til 8 sal hvor jeg lå indlagt den gang. hun fik små veer om natten. og fødte på termins dagen

jeg fik gang i min veer ved at tage trappen til 4 sal

de trin der er ikke så høje så det er ikke så slemt at gå op af.  men det hjælper

det kunne være jeg bare lige skulle tage på visit på herlev.. Det ville være det hel værd hvis det satte noget igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

sarahb

og det ville være så perfekt i dag.
Isaacs fødselsdag: 01.11 og så hvis det blev idag så 10.11

Anmeld

10. november 2010

LIZO

sarahb skriver:

det kunne være jeg bare lige skulle tage på visit på herlev.. Det ville være det hel værd hvis det satte noget igang

det kan da ikke skade og man kan jo altid tage elevator ned igen

Anmeld

10. november 2010

LIZO

sarahb skriver:

og det ville være så perfekt i dag.
Isaacs fødselsdag: 01.11 og så hvis det blev idag så 10.11

kunne da være lidt sjovt

Anmeld

10. november 2010

Karo

Jonas, kan du så se at komme ud til din mor nu

Hmmmmmm..............i bliver nød til at få en dreng mere sarah. Ida vil nemmelig også meget gerne have fingerne i en af jeres drenge

Anmeld

10. november 2010

sarahb

Karo skriver:

Jonas, kan du så se at komme ud til din mor nu

Hmmmmmm..............i bliver nød til at få en dreng mere sarah. Ida vil nemmelig også meget gerne have fingerne i en af jeres drenge

årrrrhhhh.. Efter denne graviditet skal der vist holdes en mega pause.. Jeg kunne godt klare mig med de 2.. Manden ser dog gerne flere.. hihi... Men det skal i hvert tilfælde overvejes når man allerede har sådan en dejlig svigerdatter på hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.