nå 38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. november 2010

sarahb

Ja i mine drømme har jeg altid drømt og håbet og tænkt at jeg ville føde i uge 38 ...Det lover ikke godt.. Jeg føler intet andet end de smerter i lænd og haleben... ØVØV..
Vi gik en 4 km igår aften i raskt trav, bare i håb om der kunne ske bare lidt... Men nej, ikke andet end et mega ømt haleben..

Så nu er jeg ved at gå ud af mit gode skind af utålmodighed.. Vil bare så gerne føde meget snart...
Men her er et billede taget, ja lige nu... Kom UDDDDDDD!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

oo

åh mand, jeg føler virkelig med dig - selvom du får så dejlige unger og er så lækker gravid, at du burde være det hele tiden

forresten...er der kø til lillebror endnu? vi vil gerne lægge billet ind, nu hvor Isaac er lovet væk til andre små frøkener  

Anmeld

9. november 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

åh mand, jeg føler virkelig med dig - selvom du får så dejlige unger og er så lækker gravid, at du burde være det hele tiden

forresten...er der kø til lillebror endnu? vi vil gerne lægge billet ind, nu hvor Isaac er lovet væk til andre små frøkener  

hihi hvor er du bare skøn, du får mig til at grine...

Ved du hvad sol skal da bare smedes med Lillebror, det er da det mindste vi kan gøre.. Men det kræver altså i kommer til Kbh.. Lillebror får ikk lov at flytte fra mor her..

Anmeld

9. november 2010

oo

sarahb skriver:

hihi hvor er du bare skøn, du får mig til at grine...

Ved du hvad sol skal da bare smedes med Lillebror, det er da det mindste vi kan gøre.. Men det kræver altså i kommer til Kbh.. Lillebror får ikk lov at flytte fra mor her..

det er fair nok vi kommer!!

Anmeld

9. november 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

det er fair nok vi kommer!!

det lyder bare super.. Så må vi hygge med middage for svigerfamilierne og en masse paki mad.. mums..

Anmeld

9. november 2010

anna-jonas

Host, host............og Ida pigen er jo trolovet med Isaac. Sikke smukke børnebørn vi kunne få Sarah....................mens vi sad og proppede os med pakimad..............yum, yum.

Nå, men sender lige lidt mere ve-støv afsted................så vil tro at dine veer går igang lige over midnat...............og at han er ude inden middag i morgen.

Knus Mette ( Isaac's svigermor).

Anmeld

9. november 2010

anna-jonas

Du får lige et par billeder af den skønne...............til at hænge op over Isaac's seng. Så han allerede nu, kan beundre sin fremtidige brud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

sarahb

hihi hvor er du sød Mette og Ida er da bare skøn!!!

Ingen veer i nat og intet nu her... ihh altså

Anmeld

10. november 2010

LIZO

hvor er det bare en flot mave

kan godt forstå du ikke gider mere krydser finger for der snart sker noget..

Anmeld

10. november 2010

LIZO

ellers kan det anbefalea at tage ud på herlev sygehus og tage trappen så højt så muligt min søster fødte dagen efter hun gjorde det. hun gik til 8 sal hvor jeg lå indlagt den gang. hun fik små veer om natten. og fødte på termins dagen

jeg fik gang i min veer ved at tage trappen til 4 sal

de trin der er ikke så høje så det er ikke så slemt at gå op af.  men det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.