Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så længe du har mærket liv idag skal du ikke bekymre dig... Hvis du vil vække baby, så spis is eller drik noget koldt... Det virkede på mine små bebser den gang
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
så har jeg lige snakket med fødegangen i herning. og først om fremmest. HOLD DA OP HVOR ER DE SØDE DERINDE... snakkede med den sødeste JM og hun ville gerne tjekke mig hvis jeg ikke var tryg ved situationen, men hun mente den godt kunne have vendt benene ind ad i dag..
så vi aftale at da jeg var tryg nok ved det så afventer jeg til i morgen og hvis der ingen ændring er så skal jeg endelig kontakte dem i morgen. skulle ikke være bange for at ringe til dem overhovedet.
så nu afventer jeg lidt og så håber jeg på en aktiv bebser i morgen
twinboys skriver: Så længe du har mærket liv idag skal du ikke bekymre dig... Hvis du vil vække baby, så spis is eller drik noget koldt... Det virkede på mine små bebser den gang Majbritt
ja men synes ellers jeg har prøvet alt og ingenting virker i dag...
Maja88 skriver: ja men synes ellers jeg har prøvet alt og ingenting virker i dag...
hvad når du ligger på sofaen og tager en slapper
twinboys skriver: hvad når du ligger på sofaen og tager en slapper
nej ingenting.
har prøvet at hoppe rundt... drikke koldt.. puffe til den.. men hvad jeg kunne høre på hende derinde så var det meget normalt nogen dage, men skulle endelig ringe i morgen hvis det fortsatte og jeg blev mere nervøs.
men synes ellers den har været meget ja regelmæssig:
puffet meget om morgenen når jeg var stået op.
ogg puffet meget omkring 18-20 når jeg slapper af.
kan ikke huske om det er for tidligt i grav. at tage et køkkenrullerør og sætte det på maven. Og så kæresten/manden til at lytte efter hjerteslag.
Men det skader ihvert fald ikke.
Maja88 skriver: nej ingenting. har prøvet at hoppe rundt... drikke koldt.. puffe til den.. men hvad jeg kunne høre på hende derinde så var det meget normalt nogen dage, men skulle endelig ringe i morgen hvis det fortsatte og jeg blev mere nervøs. men synes ellers den har været meget ja regelmæssig: puffet meget om morgenen når jeg var stået op. ogg puffet meget omkring 18-20 når jeg slapper af.
Søde jeg ville ringe til fg... det er ikke rart at gå at være nervøs
da jeg var omkring samme uge som dig, ´var jeg bekymret, ringede til fg og så ja til at komme ud så jeg var sikker, mærkede kun meget få enkelte puf i 2 dage nemlig. da jeg så kom derud viste det sig at det var fordi han havde sat sig med ryggen ud mod maveskindet, og at det er meget normalt i de uger dagen efter vendte han sig da også rundt igen så jeg rigtig kunne mærke ham
så vil mene du kan tage det roligt, lige et til at holde humøret oppe og pulsen nede
hejsa.
Lige en update.
har endnu ikke mærket babyen i dag selvom jeg har givet den utallige puf(total ond mor) så nu ser jeg lige tiden af til en middags tid og sker der ingenting så ringer jeg til fødegangen.
eller er næsten sikker jeg ringer, for synes det stikker dernede og iiih.
skal nok skrive hvis jeg har været derinde
jeg vil da lige give en update..
jeg var til lægen i eftermiddags og han fandt hjertelyd med det samme heldigvis..
havde på daværende tidspunkt ikke mærket bebsern i ja 29timer..
men vupti 2½ time efter en tur ved lægen fik jeg spark... det var godt nok et andet sted som det plejer, men den har jo vendt sig nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128