Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle kloge hoveder herinde.
skal man reagere hvis man ikke mærker baby så meget som man plejer at gøre.
Har mærket den i dag, men den er længe ikke så aktiv som den plejer.
så hvad vil i sige jeg skal gøre.
Hilsen Maja 22+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er meget almindeligt, at der er variation i hvor ofte man mærker liv, så jeg ville ikke være bekymret Under min graviditet var det meget forskelligt hvor aktiv Laura var. Nogle dage kunne kun holde fest 24/7 og andre dage sov hun det meste af tiden. Så længe du mærker liv, er det godt
Baagøe skriver: Det er meget almindeligt, at der er variation i hvor ofte man mærker liv, så jeg ville ikke være bekymret Under min graviditet var det meget forskelligt hvor aktiv Laura var. Nogle dage kunne kun holde fest 24/7 og andre dage sov hun det meste af tiden. Så længe du mærker liv, er det godt
det er godt at høre. Ville bare lige sikre mig at der ingenting var i vejen med det.
Maja88 skriver: det er godt at høre. Ville bare lige sikre mig at der ingenting var i vejen med det.
Hvis du ikke har mærket liv en hel dag, ville jeg reagere
Baagøe skriver: Hvis du ikke har mærket liv en hel dag, ville jeg reagere
tusinde tak for hurtigt svar
Maja88 skriver: Hej alle kloge hoveder herinde. skal man reagere hvis man ikke mærker baby så meget som man plejer at gøre. Har mærket den i dag, men den er længe ikke så aktiv som den plejer. så hvad vil i sige jeg skal gøre. Hilsen Maja 22+5
Altså ifølge bøgerne har baby ikke regelmæssig aktivitet i uge 22. Så der skulle ikke være noget at slå alarm over, men hvis du er urolig for din lille baby, så ring til fødegangen og spørg.... Det skader ikke
L_K skriver: Altså ifølge bøgerne har baby ikke regelmæssig aktivitet i uge 22. Så der skulle ikke være noget at slå alarm over, men hvis du er urolig for din lille baby, så ring til fødegangen og spørg.... Det skader ikke
nej men synes bare jeg kan huske lægen snakkede om at hvis man nu har mærket liv hver dag i en måned og så lige pludselig ikke gør det så skal man reagere.
Jeg har mærket liv siden 16+4 så er jo alligevel lang tid. OG jeg har mærket baby hver dag.
Mærker den jo også i dag men er kun blevet til 2 små spark gennem hele dagen
Maja88 skriver: nej men synes bare jeg kan huske lægen snakkede om at hvis man nu har mærket liv hver dag i en måned og så lige pludselig ikke gør det så skal man reagere. Jeg har mærket liv siden 16+4 så er jo alligevel lang tid. OG jeg har mærket baby hver dag. Mærker den jo også i dag men er kun blevet til 2 små spark gennem hele dagen
Så tror jeg ikke du skal bekymre dig. Men som sagt, så ring til fødegangen hvis du er i tvivl. For man kan blive helt bims i hovedet af at gå og tænke på sådanne noget
I uge 22 ville jeg ikke bekymre mig. Læg dig evt. ned og drik noget koldt, sødt væske, det sætter nogen gange gang i det.
Det er især sidst i graviditeten, man skal reagere hvis man ikke mærker liv som normalt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128