at reagere eller ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Maja88

Hej alle kloge hoveder herinde.

skal man reagere hvis man ikke mærker baby så meget som man plejer at gøre.

Har mærket den i dag, men den er længe ikke så aktiv som den plejer.

så hvad vil i sige jeg skal gøre.

Hilsen Maja 22+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Pige2009

Det er meget almindeligt, at der er variation i hvor ofte man mærker liv, så jeg ville ikke være bekymret Under min graviditet var det meget forskelligt hvor aktiv Laura var. Nogle dage kunne kun holde fest 24/7 og andre dage sov hun det meste af tiden. Så længe du mærker liv, er det godt

Anmeld

9. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville lige vente lidt, tror jeg..

Du har jo mærket den i dag, og så længe du bare har det, så tror jeg slet ikke der er noget i vejen..

Men hvis du er utryg, så ville jeg lige tjekke med jm i morgen..

Anja

Anmeld

9. november 2010

Maja88

Baagøe skriver:

Det er meget almindeligt, at der er variation i hvor ofte man mærker liv, så jeg ville ikke være bekymret Under min graviditet var det meget forskelligt hvor aktiv Laura var. Nogle dage kunne kun holde fest 24/7 og andre dage sov hun det meste af tiden. Så længe du mærker liv, er det godt

det er godt at høre. Ville bare lige sikre mig at der ingenting var i vejen med det.

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Maja88 skriver:

det er godt at høre. Ville bare lige sikre mig at der ingenting var i vejen med det.

Hvis du ikke har mærket liv en hel dag, ville jeg reagere

Anmeld

9. november 2010

Maja88

Baagøe skriver:

Hvis du ikke har mærket liv en hel dag, ville jeg reagere

tusinde tak for hurtigt svar

Anmeld

9. november 2010

LBK

Maja88 skriver:

Hej alle kloge hoveder herinde.

skal man reagere hvis man ikke mærker baby så meget som man plejer at gøre.

Har mærket den i dag, men den er længe ikke så aktiv som den plejer.

så hvad vil i sige jeg skal gøre.

Hilsen Maja 22+5

Altså ifølge bøgerne har baby ikke regelmæssig aktivitet i uge 22. Så der skulle ikke være noget at slå alarm over, men hvis du er urolig for din lille baby, så ring til fødegangen og spørg.... Det skader ikke

Anmeld

9. november 2010

Maja88

L_K skriver:

Altså ifølge bøgerne har baby ikke regelmæssig aktivitet i uge 22. Så der skulle ikke være noget at slå alarm over, men hvis du er urolig for din lille baby, så ring til fødegangen og spørg.... Det skader ikke

nej men synes bare jeg kan huske lægen snakkede om at hvis man nu har mærket liv hver dag i en måned og så lige pludselig ikke gør det så skal man reagere.

Jeg har mærket liv siden 16+4 så er jo alligevel lang tid. OG jeg har mærket baby hver dag.

Mærker den jo også i dag men er kun blevet til 2 små spark gennem hele dagen

Anmeld

9. november 2010

LBK

Maja88 skriver:

nej men synes bare jeg kan huske lægen snakkede om at hvis man nu har mærket liv hver dag i en måned og så lige pludselig ikke gør det så skal man reagere.

Jeg har mærket liv siden 16+4 så er jo alligevel lang tid. OG jeg har mærket baby hver dag.

Mærker den jo også i dag men er kun blevet til 2 små spark gennem hele dagen

Så tror jeg ikke du skal bekymre dig. Men som sagt, så ring til fødegangen hvis du er i tvivl. For man kan blive helt bims i hovedet af at gå og tænke på sådanne noget

Anmeld

9. november 2010

FruDall

I uge 22 ville jeg ikke bekymre mig. Læg dig evt. ned og drik noget koldt, sødt væske, det sætter nogen gange gang i det.

Det er især sidst i graviditeten, man skal reagere hvis man ikke mærker liv som normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.