Som stort set alle af jer, der har svaret er jeg heller ikke klar..... Vi er så heller ikke klar med de fysiske rammer - men det kommer hen ad vejen - tøjet er klar, og vi har vel bleer til en lille uge.... Satser på at ikke alle butikker lukker i det øjeblik lillesøster kommer til verden 
Som det også er tilfældet for de af jer, der snart bliver mor for 2. eller 3. gang, så går mine tanker mest på den store - hvordan han vil opleve både når jeg går i fødsel, hvis han er herhjemme, hvordan han vil tackle at lillesøster kommer til at tage en del af hans mors tid og opmærksomhed, om han vil "gå tilbage til baby-stadie" (han er 3 år og 4 mdr når lillesøster kommer til verdenen), eller om han bare vil være den omsorgsfulde storebror, der gerne vil hjælpe med alting....
Derudover har jeg dage (som i går) hvor den store er MEGET grænsesøgende og konfliktsøgende - hvor jeg tænker "jamen hvordan pokker skal jeg kunne klare to børn, når jeg knapt kan rumme ét?"
Klar - det er ikke noget man er - det er noget man bliver som der er behov for det...
Anmeld